Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Blos czy sekwencja?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Blos czy sekwencja?

    Witam, aktualnie mam instalacje staga ze zwykłym mikserem ale będę zakładał kolektor ssący od d15b7 i od razu chce zmienić instalacje.
    Zastanawiam się właśnie nad tymi 2 opcjami. Podobno, że założenie sekwencji wyjdzie drogo bo tylko zbiornik zostaje. Jak to jest z blosem? Jeździ ktoś na nim? Co oprócz samego blosa musiałbym kupić?
    Last edited by afri3l; 28-01-2019, 19:47.

  • #2
    W obecnych czasach, mając silnik na wtrysku, to tylko sekwencja. Przy przejściu z IIgen na IVgen trzeba cały przód zmienić. Zmiana na sekwencję da poprawę osiągów lepszą niż zmiana kolektora.
    Zestaw:
    -Sterownik z okablowaniem

    -Reduktor

    -Wtryskiwacze

    -Elektrozawór

    -Węże, opaski 100zł

    Co daje 930-950 zł. Można kupić używane reduktor i wtryski, co da oszczędność 150 zł. Używanej wiązki nie warto.
    Z tego co widzę, blos nowy kosztuje 400 zł. Tak znacząca różnica w kosztach? Oczywiście jest kwestia montażu. Na tym trzeba się znać.
    Całość
    Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
    Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

    Comment


    • #3
      Tutaj należy też poruszyć kwestię żywotności,sposobu uzytkowania i oczekiwań.
      Jeśli ma być moc to tylko wtrysk.To pełna kontrola w każdym aspekcie,łącznie ze strategią zimnego silnika,regulacją AFR z aptekarską dokładnością w pełnym zakresie,brak ograniczeń w przepływie powietrza,brak możliwości eksplozji bo kolektor nie napełnia się gazem.
      Blos jednak jest niezastapiony jeśli nie wyduszamy ostatnich soków a auto jeździ głównie na krótkich odcinkach.
      Blos nie posiada elektroniki (są bezsensowne wyjątki) jest trwały i niewrażliwy na jakość gazu,pozwala odpalać na gazie i nie wymaga nagrzewania silnika.Naprawy to głównie dłubanie w parowniku za 20/30zl bez poytrzeby posiadania wiedzy i sprzętu.
      Używkę można wyrwać za 150zł i na tym koszta montażu się kończą,bo reszta to jedynie pozbycie się wszystkiego co idzie od parownika w stronę ssaka .
      No moze koszt węża gazowego i połączenia z przepustnicą.

      Comment


      • #4
        Biorąc pod uwagę, że zaniedbałem budę i pewnie jeszcze 2-3 lata a koszta się tak różnią padnie na blosa.
        Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
        Używkę można wyrwać za 150zł
        Myślisz, że warto iść w używkę?

        Comment


        • #5
          Ryzyk fizyk jak to z używkami. Koła,skrzynie,głowice ,silniki,zawias,przepustnice to dlaczego nie blosa ? Czasem trafiają się taile w nienagannym stanie,rynek wtorny nie zawsze musi być parszywy

          Comment

          Working...
          X