Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jaki emulator benzyny do UFO 1.8 2008?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Wszyscy podłączają pod pompę i jak działa to jest dobrze. A jak nie działa to trzeba zastosować emulator. Jeden z dwóch że staga na pewno działa. Z tego co wiem to przekaźnik pod pompę w hondzie działa.
    Ale rozkminiajcie sobie dalej...

    Comment


    • #32
      ... Z tego co wiem to przekaźnik pod pompę w hondzie działa...
      Kolego jeśli znasz rozwiązanie tego problemu(przypadku) to chętnie zasięgne porady. Może odpiszesz jak go podłączyć lub dasz jakiś prosty schemat tego podłączenia. Ja mam wersję poliftową, może tu tkwi "problem"...?
      Last edited by groszek25; 10-01-2020, 07:47.

      Comment


      • #33
        Pisałem już wcześniej że + i - na zasilaniu cewki przekaźnika bierzemy z pompy. To dwa grube kabelki. Dwa cienkie to sygnał i masa. Podłączamy sygnał pod przekaźnik.

        Comment


        • #34
          Zamieszczone przez Xxsoft Zobacz posta
          Pisałem już wcześniej że + i - na zasilaniu cewki przekaźnika bierzemy z pompy. To dwa grube kabelki. Dwa cienkie to sygnał i masa. Podłączamy sygnał pod przekaźnik.
          Przepraszam nie zrozumiałem wcześniej ... Tylko nie do końca wiem który to + i - pompy? Rozumiem że grube kable ale jakie kolory jeśli możesz podpowiedzieć to będę wdzięczny. Co do sygnałowego to wiem że to cienki zielony. Wolę się dopytać niż coś popsuc

          Comment


          • #35
            Zamieszczone przez groszek25 Zobacz posta
            Przepraszam nie zrozumiałem wcześniej ... Tylko nie do końca wiem który to + i - pompy? Rozumiem że grube kable ale jakie kolory jeśli możesz podpowiedzieć to będę wdzięczny. Co do sygnałowego to wiem że to cienki zielony. Wolę się dopytać niż coś popsuc

            Według mnie nie ma znaczenia który jest plus A który minus. Poprostu jeden pod 86 A drugi pod 85 i jak ma działać to zadziała

            Comment


            • #36
              Moim zdaniem też nie ma znaczenia. A jeśli chcesz już być taki dokładny to weź miernik w rękę.

              Comment


              • #37
                Zamieszczone przez groszek25 Zobacz posta
                Przepraszam nie zrozumiałem wcześniej ... Tylko nie do końca wiem który to + i - pompy? Rozumiem że grube kable ale jakie kolory jeśli możesz podpowiedzieć to będę wdzięczny. Co do sygnałowego to wiem że to cienki zielony. Wolę się dopytać niż coś popsuc
                I jak sytuacja u Ciebie?

                Comment


                • #38
                  Udało się komuś to wyprostować?

                  Comment


                  • #39
                    Zamieszczone przez majki756623 Zobacz posta
                    Według mnie nie ma znaczenia który jest plus A który minus.
                    Ma kolosalne znaczenie.
                    To może jest i stare ,ale w dalszym ciagu obowiązuje/funkcjonuje i tego należy się trzymać przy tworzeniu instalacji.

                    Jak przekaźnik nie ma diody gaszącej to ok. ale kiedyś może ktoś w tą podstawkę włoży przekaźnik z diodą i będzie spektakularne widowisko-"auto przypalane"
                    Last edited by m26; 13-07-2020, 00:11.

                    Comment


                    • #40
                      Witam, czy ktoś z forumowiczów poradził sobie z tym emulatorem ?
                      Zamontowałem instalację lpg firmy Zenit, oczywiście brak emulatora. Dzwonię do producenta i polecają mi emulator Staga FLE-JC ale w necie pisze że do Civiców 2012-2017 a mój jest z 2008r.
                      Jest jeszcze emulator A.E.B. 393H,

                      może ktoś już montował ??

                      Comment


                      • #41
                        U mnie w sedanie "emulacja" zrobiona jest na zwykłym przekaźniku. Nie marnuj kasy na emulatory.
                        Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
                        Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

                        Comment


                        • #42
                          Jakieś szczegóły, kod produktu? Jak tego przekaźnika mam szukać w necie?
                          Dziękuję

                          Comment


                          • #43
                            Zamieszczone przez pablo_see Zobacz posta
                            U mnie w sedanie "emulacja" zrobiona jest na zwykłym przekaźniku. Nie marnuj kasy na emulatory.
                            Też ma tak w Ufo od 2 lat i śmiga

                            Comment


                            • #44
                              Może jakieś szczegóły ? Jaki przekaźnik, schemat podłączenia ??
                              A może było to robione jak w poście ManRaya ?
                              Witam, Posiadam Civic sedan 1,8 Macie może jakieś informacje na temat instalacji LPG to tego autka. Czy w ogóle się da i ile by mnie to kosztowało? Z góry dzięki za podpowiedzi

                              Comment


                              • #45
                                Zapewne jest tak jak w poście który linkujesz. Musiałbym mojego fachowca LPG zapytać. U mnie on jest zamontowany pod osłoną poniżej dźwigni otwierania maski. Tam jest dostęp do zasilania i przewodu czujnika poziomu.
                                Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
                                Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

                                Comment

                                Working...
                                X