Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

przelączanie z bezyny na lpg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • przelączanie z bezyny na lpg

    witam mam problem poniewaz jak przelącze z będzyny na lpg to silnik zgasnie i gługo go trzeba odpalac, ktos moze wie w czym problem . u mnie jest zwykly przelącznik ręczny do przelączania bezyny na lpg i odwrotnie. mam tez gaznikowy silnik 1.3 .

    inny problem to jak dlugo stoi lub jak za pierwszym razem nie da sie odpalic to rowniez ciezko potem odpalic..

    mam honde civic V 94r 1.3

  • #2
    Jeśli na zimnym silniku przełączasz z PB na LPG to normalne, że przy takiej temperaturze jaka jest teraz na zewnątrz auto Ci zgaśnie. Gaz potrzebuje odpowiedniej temperatury, żeby prawidłowo zasilać silnik.
    EX Civic FN1
    EX Civic ED7
    EX Civic EP2
    EX Civic FD7 FL
    EX Civic FN2
    EX Civic FG1
    EX Civic FD7
    EX Civic EM2
    EX Accord CL3
    EX Accord CG8
    EX Civic MB6
    EX Civic MB4
    EX Civic MB2

    Comment


    • #3
      Tak jak pisze Irbis... u mnie w sekwencji miałem tak, że jak się zbyt szybko przełączył na gaz to szarpał, dopiero gazownik ustawił mi tak aby gaz przełączał się przy temperaturze silnika 45 stopni C i po problemie. Poczekaj aż się chociaż do takiej temperatury rozgrzeje.
      W poprzednią zimę miałeś podobne objawy?
      http://www.psgarage.pl/

      Comment


      • #4
        samochod dopiero nabylem dwa dni temu
        macie racje nie pomyslalem o tym zeby odpalac w zimnim na bezynie .
        mam jeszcze jedno pytanie .. jest u mnie na wlocie do filtra korek od jakiegos spraya:P rozumiem ze to ma zmiejszyc ilosc powietrza ktore zasysa. ale czy jest mozliwe ze jest on tam dla tego ze moze kaznik jest nie szczelny czy jak?

        Comment


        • #5
          Optymalna temperatura dla przełączania się na LPG to 35 stopni.
          W instalacji, która nie jest sekwencją, najlepiej poczekać , aż wskazówka temp. podskoczy do pierwszej dolnej kreski na wskaźniku temperatury, wtedy można przełączyć na LPG.
          Z własnego doświadczenia wiem
          Pozdrawiam.
          EX Civic FN1
          EX Civic ED7
          EX Civic EP2
          EX Civic FD7 FL
          EX Civic FN2
          EX Civic FG1
          EX Civic FD7
          EX Civic EM2
          EX Accord CL3
          EX Accord CG8
          EX Civic MB6
          EX Civic MB4
          EX Civic MB2

          Comment


          • #6
            Robert ten korek czy kapsel czy cokolwiek to jest, jest po to aby ograniczyc doplyw zimnego powietrza. Podobno zeby silnika sobie je zasysal wtedy miesza sie lepiej z gazem (tak gdzies slyszalem).

            U moich rodzicow w astrze tez jest podobny patent zimne powietrze ograniczone na korzysc goracego z komory silnika. moim zdaniem jest to wizytowka gownianego gazownika...

            Ja bym na Twoim miejscu podjechal do kogos i pokazal to co tam masz. Najlepiej zeby ten korek od razu wpierniczyl i konkretnie ustawil instalacje.

            Teraz z instalacjami II generacji juz jest coraz ciezej bo wiekszosc to sekwencje i nie wszyscy gazonicy sie chca bawic ze starczymi.

            Co do temperatury to czesc osob moze sie ze mna nie zgodzic ale odpalanie auta TYLKO i wylacznie na PB a przelaczanie na LPG dobiero az temp. silnika troszke skoczy. Optymalne rozwiazanie jak jest czujnik na wezu plynu i wtedy nie musisz tego robic manualnie. Wiekszosc gazownikow u ktorych bylem z reguly ustawia temp. przelaczanie na 30-40 st.
            The 1st. - EJ9
            The 2nd. - ES7
            The 3rd. - FD7
            The 4th. - CU2
            ------------------------------------------------------------------

            ------------------------------------------------------------------

            Comment


            • #7
              Poza tym co piszą poprzednicy, musisz wiedzieć, że (a właściwie już wiesz) że masz GAŹNIK. Procedura przełączania z PB na LPG nie jest tak łatwa jak w silnikach na wtrysku. JAk miałem V gen 1.3 to na LPG przełączałem używając tzw fazy pośredniej. O co chodzi... Zapewne Twój przełącznik ma 3 stany - PB, faza pośrednia i LPG. Przełączając na LPG musisz zachować kilka zasad.
              1. rozgrzać silnik, przynajmniej ssanie musi przestać działać,
              2. jadąc na PB przełączasz na fazę pośrednią i jedziesz do momentu aż poczujesz że auto przestaje ciągnąć (wypali benzyna w gaźniku)
              3. przełączasz na LPG.

              Jeśli chodzi o przełączanie z LPG na benzynę to nie musisz bawić się w tę fazę pośrednią, przełączasz od razu z LPG na PB. Ja stosowałem się do tych zasad nigdy nie miałem problemów z Hanną
              Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

              Comment

              Working...
              X