Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Przełączanie się na z LPG na PB - dylemat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Przełączanie się na z LPG na PB - dylemat.

    Witajcie,
    Mój Civic współpracuje z instalacją LPG II gen. Wszystko jest w porządku.. Ale.. U mnie niezależnie od temp silnika po przekroczeniu +/- 2200obr. następuje zmiana na LPG. Zimą jest to uciążliwe bo trzeba rozgrzać auto, zanim przełączy się na LPG bo inaczej zgaśnie.
    Czy jest możliwość rozwiązania takiej sytuacji?
    Kwestia uciążliwości tylko i wyłącznie spowodowała, że temat został przeze mnie założony.
    Pozdrawiam i proszę o możliwie jak najwięcej rad/sugestii
    EX Civic FN1
    EX Civic ED7
    EX Civic EP2
    EX Civic FD7 FL
    EX Civic FN2
    EX Civic FG1
    EX Civic FD7
    EX Civic EM2
    EX Accord CL3
    EX Accord CG8
    EX Civic MB6
    EX Civic MB4
    EX Civic MB2

  • #2
    Z tego co sie orientuje to opcja przelaczania sie z PB na LPG jest zalezna od sterownika. U rodzicow w leciwej astrze jest sterownik KME Bingo M i jest tak samo jak u Ciebie, Wchodzi na +/- 2000 rpm i przelacza sie na gaz niezaleznie od temperatury.

    natomiast ja mam u siebie sterownik chyba od Brew-El wiem tyle ze podchodzi do niego wtyczka od STAG-A 50 i program Autronic A-Mon. I u mnie juz jest zaleznosc od temperatury + wejscie na obroty. doskonale to widac w zimie bo jak wejdzie ponad 2000 rpm po odpaleniu to nie przelaczy sie na LPG, wystarczy chwil kilka i zlapanie temperatury silnika i od razu przegazowka i klik -> LPG.

    nie wiem czy sprawa sprowadza sie do podpiecia instalacji pod komputer i zaznaczenia opcji temperatury czy do wymiany calego sterownika. Ja u siebie widze ze od parownika ida kabelki i na jednym z wezy wodnych jest czyjnik temperatury.

    Trzeba by bylo podjechac do gazownika i podpytac. Z tego co wiem w sekwencjach nie ma juz innej opcji jak przelaczanie po osiagnieciu temperatury ale w naszych instalacjach jest.

    Podsumowujac, trzeba poczytac o sterowniku jaki masz zamontowany i sprawdzic czy jest opcja ustawienia przelaczania w zaleznosci od temp. silnika.
    The 1st. - EJ9
    The 2nd. - ES7
    The 3rd. - FD7
    The 4th. - CU2
    ------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------

    Comment


    • #3
      Dzięki Cris za informacje Zrobię tak jak mówisz i będę wiedział na czym stoję.
      Jeśli jednak przyjdzie do wymiany sterownika to koszta będą w granicach.. no właśnie jakich.. Orientujesz się może?
      EX Civic FN1
      EX Civic ED7
      EX Civic EP2
      EX Civic FD7 FL
      EX Civic FN2
      EX Civic FG1
      EX Civic FD7
      EX Civic EM2
      EX Accord CL3
      EX Accord CG8
      EX Civic MB6
      EX Civic MB4
      EX Civic MB2

      Comment


      • #4
        Koszta beda w granicach w zaleznosci od marki sterownika i gazownika ktory to by robil.

        ja patrzylem na ceny kiedy wymienialem reduktor 2 lata temu to kompletny sterownik KME z okablowaniem kosztowal jakies 185 chyba. W kazdym razie do 200PLN plus robocizna...

        Zawsze mozna znalezc uzywke. Najpierw podjedz do gazownika i popytaj czy jest szansa zrobic to bez wymiany czegokolwiek.
        The 1st. - EJ9
        The 2nd. - ES7
        The 3rd. - FD7
        The 4th. - CU2
        ------------------------------------------------------------------

        ------------------------------------------------------------------

        Comment


        • #5
          Ok dziękuje raz jeszcze Cris.
          EX Civic FN1
          EX Civic ED7
          EX Civic EP2
          EX Civic FD7 FL
          EX Civic FN2
          EX Civic FG1
          EX Civic FD7
          EX Civic EM2
          EX Accord CL3
          EX Accord CG8
          EX Civic MB6
          EX Civic MB4
          EX Civic MB2

          Comment

          Working...
          X