Witam,
W mojej Hondzie mam zainstalowaną sekwencyjną instalacje gazową STAKO z 2003r.
Wszystko jest w porządku lecz zanim rozpocznę jazdę muszę rozgrzać silnik aż wskaźnik temp. wyrówna się chociaż z liniami na samym dole, w przeciwnym razie gdy podczas jazdy na całkowicie zimnym silniku przełączy mi się na gaz silnik automatycznie gaśnie. Chciałbym pozbyć się tego problemu tj. od razu móc jeździć na gazie bez uprzedniego rozgrzewania silnika. Co mogę zrobić , żeby ten "problem" wyeliminować?
Pytanie drugie: Co ile km powinno wymieniać się filtry związane z gazem? jakie to są koszta? Jakie marki filtrów polecacie?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi i sugestie
Honda Civic VI Fastback D14A2 `97.
W mojej Hondzie mam zainstalowaną sekwencyjną instalacje gazową STAKO z 2003r.
Wszystko jest w porządku lecz zanim rozpocznę jazdę muszę rozgrzać silnik aż wskaźnik temp. wyrówna się chociaż z liniami na samym dole, w przeciwnym razie gdy podczas jazdy na całkowicie zimnym silniku przełączy mi się na gaz silnik automatycznie gaśnie. Chciałbym pozbyć się tego problemu tj. od razu móc jeździć na gazie bez uprzedniego rozgrzewania silnika. Co mogę zrobić , żeby ten "problem" wyeliminować?
Pytanie drugie: Co ile km powinno wymieniać się filtry związane z gazem? jakie to są koszta? Jakie marki filtrów polecacie?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi i sugestie

Honda Civic VI Fastback D14A2 `97.
Comment