Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Instalacja gazowa - serwis / zmiany

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Instalacja gazowa - serwis / zmiany

    Witam,

    W mojej Hondzie mam zainstalowaną sekwencyjną instalacje gazową STAKO z 2003r.
    Wszystko jest w porządku lecz zanim rozpocznę jazdę muszę rozgrzać silnik aż wskaźnik temp. wyrówna się chociaż z liniami na samym dole, w przeciwnym razie gdy podczas jazdy na całkowicie zimnym silniku przełączy mi się na gaz silnik automatycznie gaśnie. Chciałbym pozbyć się tego problemu tj. od razu móc jeździć na gazie bez uprzedniego rozgrzewania silnika. Co mogę zrobić , żeby ten "problem" wyeliminować?
    Pytanie drugie: Co ile km powinno wymieniać się filtry związane z gazem? jakie to są koszta? Jakie marki filtrów polecacie?
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi i sugestie

    Honda Civic VI Fastback D14A2 `97.
    EX Civic FN1
    EX Civic ED7
    EX Civic EP2
    EX Civic FD7 FL
    EX Civic FN2
    EX Civic FG1
    EX Civic FD7
    EX Civic EM2
    EX Accord CL3
    EX Accord CG8
    EX Civic MB6
    EX Civic MB4
    EX Civic MB2

  • #2
    wiesz filtry do instalacji sekwencyjnej są tanie filtr reduktora to koszt od 3-8zł filtr fazy lotnej to od 8-15 za poliestrowy ja mam na węzu do listwy wtryskowej 2 filtry mniejszy za 8zł i większy za 11 zł razem za wszystkie co roku płace ok 35zł z wysyłką a filtry powinno sie wymieniać raz na 10-15tyś firmy znane na rynku to czaja ale dziwną masz ta sekwencję bo ja też mam i mi sie sama przełancza na gaz jeśli płyn chlodzący osiągnie 35 stopni

    Comment


    • #3
      Mi się sama przełącza jak przekrocze 2.5 tys obrotów. i to niezależnie od tego jaką temp. ma silnik.. dlatego jak nie rozgrzeje na postoju płynu chłodzącego to mi po prostu zgaśnie przy przełączeniu.. mógłbyś podać link do filtrów jakie zamawiasz?
      EX Civic FN1
      EX Civic ED7
      EX Civic EP2
      EX Civic FD7 FL
      EX Civic FN2
      EX Civic FG1
      EX Civic FD7
      EX Civic EM2
      EX Accord CL3
      EX Accord CG8
      EX Civic MB6
      EX Civic MB4
      EX Civic MB2

      Comment


      • #4
        Irbis - ale jak przełączy Ci się na zimnym to automatycznie gaśnie w sensie ze nie reaguje na pedał gazu i zdycha, czy nie trzyma obrotów jałowych?

        Ja miałem podobny problem jak piszesz ale u mnie nie trzymał jałowych na zimnym silniku. Okazało się ze bogata mieszanka była i go zalewało. Regulacja instalacji załatwiła problem. Od razu mowie ze mam instalacje II generacji.

        Pozdro
        The 1st. - EJ9
        The 2nd. - ES7
        The 3rd. - FD7
        The 4th. - CU2
        ------------------------------------------------------------------

        ------------------------------------------------------------------

        Comment


        • #5
          czyli nie ma sekwencji tylko instalcję 2 lub 3 generacji co sie poprzez przegazowanie przełancza a te filtry co ja pisałem są typowo do sekwencji ale do twojej instalacji filtry są tańsze niż do sekwencji napewno znajdziesz je gazownika lub w motoryzacyjnym

          Comment


          • #6
            Z tego co widziałem u gazownika na komputerze to chyba można sobie ustawić żeby się przełączało tylko przy przekroczeniu obrotów - nie wiem czy to tez działa w sekwencjach, ale tez mi się wydaje ze kolega Irbis ma instalke z mikserkiem...

            Najlepiej byłoby gdyby sam potwierdził lub dodał zdjęcie komory silnika.

            Ale ja bym obstawiał regulacje instalacji z wymiana filterkow - koszt z filterkami w zależności od gazownika do 60zl (w Krk mam zaufanego gazownika co sama regulacje za 40zl robi)

            PS. szczerze to nie słyszałem nigdy o instalacjach STAKO (oni robia zbiorniki do LPG)
            The 1st. - EJ9
            The 2nd. - ES7
            The 3rd. - FD7
            The 4th. - CU2
            ------------------------------------------------------------------

            ------------------------------------------------------------------

            Comment


            • #7
              Zbiornik mam firmy Bormech. Gdy przełączy mi się na zimnym silniku to automatycznie gaśnie.
              EX Civic FN1
              EX Civic ED7
              EX Civic EP2
              EX Civic FD7 FL
              EX Civic FN2
              EX Civic FG1
              EX Civic FD7
              EX Civic EM2
              EX Accord CL3
              EX Accord CG8
              EX Civic MB6
              EX Civic MB4
              EX Civic MB2

              Comment


              • #8
                To ja na początek bym odwiedził kumatego gazownika. Moim zdaniem regulacja może tutaj pomóc.

                Szczególnie jeśli długo nikt tam nie zaglądał.

                To chyba najtańsze rozwiązanie więc od tego bym zaczął.
                The 1st. - EJ9
                The 2nd. - ES7
                The 3rd. - FD7
                The 4th. - CU2
                ------------------------------------------------------------------

                ------------------------------------------------------------------

                Comment

                Working...
                X