Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wtryskiwacze BRC 24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • wtryskiwacze BRC 24

    Witam forumowiczów.
    Od ok. 2 tygodni mam problem w swojej hani D16V1 2004 110kM z obrotami na biegu jałowym. Otóż przy porannym odpaleniu autko pracuje bez zarzutów do momentu automatycznego przełączenia na gaz - obroty tak maleją, że samochód czasami gaśnie, a gdy uda się go utrzymać przy pracy strasznie się trzęsie, a tłumika mało nie urwie od drgań. W tym momencie obroty oscylują w okolicach 500-700 obrotów. Dzieje się to tylko po dłuższym postoju hanki (po nocy lub po kilku godzinach), w ciągu dnia już chodzi normalnie. Przedtem nie miałem takich problemów - samochód pracował równiutko i przy przełączeniu benz/gaz nie dawało się odczuć żadnej zmiany. Regenerację parownika i wtryskiwaczy robiłem pół roku temu, a niedawno wymieniałem świece, regulowałem luzy zaworowe i czyściłem przepustnice. Dzisiaj byłem u gazownika i mówi że to pewnie wtryskiwacze do wymiany. Czy myślicie , że to może być powód problemu? Na obecnych wtryskiwaczach hania przejechała ok. 100 tyś km.

  • #2
    z tego co sie orientuje to wtryski gazowe moga oasc nawet po 20 000 a po 100000 to juz raczej nic dziwnego

    Comment


    • #3
      wtryski można czyścić wstawiać reperaturki czyli regenerować za nie wielkie pieniążki (wiem coś o tym) nie trzeba od razu wymieniać

      Comment


      • #4
        Rzecz w tym, że regenerowałem je pół roku temu (wrzesień) i już znowu zaczynają mi nawalać. Koszt regeneracji to 50 zł od sztuki - 200 komplet. Regeneracja polega na oczyszczeniu w myjce ultradźwiękowej. Teraz jest pytanie czy co pół roku wywalać 200 zł na regeneracje, czy zbierać na nowy komplet - gazownik wycenił mi z rabatem 1100zł razem z listwą - i spokojnie jeździć następne 100 tyś.

        Comment


        • #5
          1100 to jakies nieporozumienie 200-400 to tak ale nie tyle popytaj u innych gazownikow

          Comment

          Working...
          X