Witam.
Jak w temacie, posiadam Honde Civic 1.6 114 KM 1995r która ma założoną instalace gazową BRC Sequent 24.
Mój problem polega na tym że auto się dusi i dławi przy przyśpieszaniu na gazie, jeśli pedał gazu wciśnięty jest do oporu to auto albo zwalnia albo zacznie szarpać i przypomina to jazdę na wściekłym byku. Na biegu jałowym po dodaniu gazu do dechy obrotomierz wskazuje czasem 3 tyś a czasem 4 tyś obrotów i nic więcej, objawy te wyglądają tak jakby samochód nie dostawał paliwa.
Dodam jeszcze że filtry mam wymienione, wtryskiwacze od "podtlenku" LPG sprawdzone, z tego co wyszło po podpięciu do komputera to że zanim gaz dojdzie do wtryskiwaczy ma dobre ciśnienie, później jednak to ciśnienie jest wiele za słabe, przynajmniej tak stwierdził gazownik.
Miał ktoś z was podobny problem? Co może być tego przyczyną ? Moim skromnym zdaniem problem tkwi albo w komputerze sterującym (był mapowany i był wgrywany nowy program) lub w parowniku, co Wy na to ?
Pozdrawiam.
Jak w temacie, posiadam Honde Civic 1.6 114 KM 1995r która ma założoną instalace gazową BRC Sequent 24.
Mój problem polega na tym że auto się dusi i dławi przy przyśpieszaniu na gazie, jeśli pedał gazu wciśnięty jest do oporu to auto albo zwalnia albo zacznie szarpać i przypomina to jazdę na wściekłym byku. Na biegu jałowym po dodaniu gazu do dechy obrotomierz wskazuje czasem 3 tyś a czasem 4 tyś obrotów i nic więcej, objawy te wyglądają tak jakby samochód nie dostawał paliwa.
Dodam jeszcze że filtry mam wymienione, wtryskiwacze od "podtlenku" LPG sprawdzone, z tego co wyszło po podpięciu do komputera to że zanim gaz dojdzie do wtryskiwaczy ma dobre ciśnienie, później jednak to ciśnienie jest wiele za słabe, przynajmniej tak stwierdził gazownik.
Miał ktoś z was podobny problem? Co może być tego przyczyną ? Moim skromnym zdaniem problem tkwi albo w komputerze sterującym (był mapowany i był wgrywany nowy program) lub w parowniku, co Wy na to ?
Pozdrawiam.
Comment