Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Witam co wybrać, KME czy Stag-a?

Collapse
X

• Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

• Witam co wybrać, KME czy Stag-a?

Witam koledzy mam civica z Hondę civic ix 1.8 i-vtec rok 2012, chciałem założyć instalacje do niej, polecono mi dwa zestawy ale nie wiem co wybracu, nigdy nie miałem gazu nie znam się na tym,
    o to warianty:
    1. sterownik stag qbox, reduktor stag ac r02,wtryskiwacze ac w 02

2. sterownik KME jet eco, reduktor kme tur, wtryskiwacze kme feniks barracuda montowane pojedynczo

wszystko będę robić w silesia car katowice

Stag qbox, kme tur, barracuda. Silesia Car to bardzo dobry zakład, wiedzą co robią. Cena wyższa od innych, ale jeżeli Ci pasuje to instaluj u nich, będziesz zadowolony.
    Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
    Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

Comment

stag + TUR + barakudy mam to u siebie od 70 tyś km.
      Trochę sam poprawiłem po gazownikach jak już gwarancja minęła i śmiga nadal bez żadnych problemów.
      najważniejszy jest fachowiec który to robi i reguluje.
      dobrze, gdyby filtry były w łatwo dostępnym miejscu.

Comment

Ja odradzam reduktory staga, nie dlatego, że są awaryjne lecz głośne, buczą. Ja cały czas jeżdżę na acr01 i acr02, nie psują się a mają opinie wadliwych. Te buczenie drażni mnie i z chęcią je wymieniłbym, tylko czekam na ich awarię i won.

Comment

Zamieszczone przez gkill Zobacz posta
          Ja odradzam reduktory staga, nie dlatego, że są awaryjne lecz głośne, buczą.
          Potrafiły też zmieniać ciśnienie ciepły/zimny, pełna butla/pusta butla. Być może to w większym lub mniejszym stopniu wyeliminowali.
          Lepiej nie montować ich na ścianie grodziowej a bardziej przedni pas/podłużnice, właśnie ze względu na to buczenie.