Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Witam co wybrać, KME czy Stag-a?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Witam co wybrać, KME czy Stag-a?

    Witam koledzy mam civica z Hondę civic ix 1.8 i-vtec rok 2012, chciałem założyć instalacje do niej, polecono mi dwa zestawy ale nie wiem co wybracu, nigdy nie miałem gazu nie znam się na tym,
    o to warianty:
    1. sterownik stag qbox, reduktor stag ac r02,wtryskiwacze ac w 02

    2. sterownik KME jet eco, reduktor kme tur, wtryskiwacze kme feniks barracuda montowane pojedynczo

    wszystko będę robić w silesia car katowice

  • #2
    Stag qbox, kme tur, barracuda. Silesia Car to bardzo dobry zakład, wiedzą co robią. Cena wyższa od innych, ale jeżeli Ci pasuje to instaluj u nich, będziesz zadowolony.
    Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
    Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

    Comment


    • #3
      stag + TUR + barakudy mam to u siebie od 70 tyś km.
      Trochę sam poprawiłem po gazownikach jak już gwarancja minęła i śmiga nadal bez żadnych problemów.
      najważniejszy jest fachowiec który to robi i reguluje.
      dobrze, gdyby filtry były w łatwo dostępnym miejscu.

      Comment


      • #4
        Ja odradzam reduktory staga, nie dlatego, że są awaryjne lecz głośne, buczą. Ja cały czas jeżdżę na acr01 i acr02, nie psują się a mają opinie wadliwych. Te buczenie drażni mnie i z chęcią je wymieniłbym, tylko czekam na ich awarię i won.

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez gkill Zobacz posta
          Ja odradzam reduktory staga, nie dlatego, że są awaryjne lecz głośne, buczą.
          Potrafiły też zmieniać ciśnienie ciepły/zimny, pełna butla/pusta butla. Być może to w większym lub mniejszym stopniu wyeliminowali.
          Lepiej nie montować ich na ścianie grodziowej a bardziej przedni pas/podłużnice, właśnie ze względu na to buczenie.
          Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
          Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

          Comment


          • #6
            Moje doświadczenia z LPG

            Miałem 3 auta, w których zleciłem założenie instalacje LPG:
            1) Pierwsze - auto było jeszcze na gaźniku - więc nie ma o czym pisać
            2) W drugim aucie, kierując się tylko i wyłączenie bardzo dobrą opinią małego jednoosobowego warsztatu w 2015 trafiła mi się konfiguracja: STAG QBox Basic, Tomasetto AT09, Hana H2000. Niestety pan instalator zmarł i już w okresie gwarancyjnym zostałem bez wsparcia. Nie chciałem oddawać auta do innych mniejszych lub większych lokalnych warsztatów nie cieszących się dobrą opinią. Dlatego wgryzłem się samodzielnie w temat instalacji STAGa, co było możliwe dzięki:
            a) dostępnej bardzo dobrej dokumentacji
            b) udostępnianym oprogramowaniu serwisowym
            c) wsparciu STAGa na forum
            d) fachowych webinariach na YT.
            Dodam, że instalacja w tym aucie serwisowana przeze mnie, działa bezproblemowo do dziś .
            3) W trzecim aucie ( dane w moim profilu ) w 2019 zdecydowałem się na komplet STAGa: Qnext Plus, W02, R01, PS-04, przy czym instalację zleciłem jednemu z warsztatów znajdujących się na liście STAGa, oczywiście weryfikując uprzednio opinie w lokalnym środowisku. Póki co, również serwisuję ją samodzielnie i również działa bezproblemowo.
            Dlatego z uwagi na powyższe zalety 4 zalety chwalę sobie STAGa.
            Na koniec dodam jeszcze 5 zaletę eksploatacyjną (choć nie wiem czy inni producenci sterowników też tak nie robią) - cały czas są udostępniane aktualizacje oprogramowania do sterowników, które też oczywiście samodzielnie wgrywam .

            Comment


            • #7
              Teraz to terminy na montaż gazu to nawet przyszły rok!

              Comment

              Working...
              X