Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

instalacja LPG silnik 1.4 z 1998 r

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • instalacja LPG silnik 1.4 z 1998 r

    posiadam honde 1.4 z 1998 r i zastanawiam się nad instalacją lpg. prosiłbym o porade jak te motory sie sprawdzają w gazie

    A jakie kolego dokładnie motory ??? Oznaczenie silnika proszę

    Druga sprawa - regulamin forum i dział "przedstaw się " kilka słow o sobie nie zaszkodzi tam napisać.
    Last edited by Gość; 05-06-2009, 22:12.

  • #2
    silnik D14A7

    Comment


    • #3
      Dołączam się do pytania. Mam taki sam silnik czyli D14A7. Dodam ze jest tam plastikowy kolektor ssący, i tego się obawiam, bo słyszałem że z tym bywają problemy.

      Comment


      • #4
        kolektor napewno trzeba wymienić a możesz napisać ile koni ma ten motor 75 czy 90

        Comment


        • #5
          nie trzeba zadnego kolektora wymieniac instalacja lpg tylko sekwencja do tego silnika trzxeba pamietac o wymianie swiec regulaji zaworów co 15 tys i czyszczeniu listwy wtryskowej

          Comment


          • #6
            kolektor wymieniamy tylko jak jest z tworzywa przy lpg

            Comment


            • #7
              jak to do lpg nie trzeba wymieniać plastikowego kolektora?

              Comment


              • #8
                a po co??
                wymienić musisz jeżeli założysz instalacje mieszalnikową....
                jak sekwencja to nie wymieniasz,zostaje z ,,plastikowy,,
                przy obecnych cenach sekwencji nie opłaca się zakładać ,,mieszalnikowej,,
                pozdrawiam
                rafał

                Comment


                • #9
                  Ciekawy temat... a teraz pytanie do profesjonalistów- jakiej firmy najlepiej ta sekwencja? Słyszałem że dobry jest BRC, czy Stag... Taki silnik ja wyżej to pewnie na sekwencji średnio z 8 litrów będzie spalał...

                  Comment


                  • #10
                    Stag 300 ... Ja mam 200 i to już jest starsza konstrukcja, 250 miał lepszą obudowę komputera gazu, a 300 ponoć już całkiem spoko ... Okiem bardzo dobrego fachowca którego bardzo dłuuuugo szukałem

                    Comment


                    • #11
                      czyli co? Jak bym chciał instalację mieszalnikową czyli 2gen. to musiał bym wymienic kolektor na metalowy. A przy sekwencji może zostac plastikowy? I jeszcze jedno. Sekwencja pewnie troche lepiej chodzi i mniej pali, ale jak ma sie do tego awaryjmośc układu? czy przypadkiem mieszalnikowe nie są mniej awaryjne? Moj silnik D14A7 ma nominalnie 75KM (ale jest odmulony ściągnięta zwężka i ma 90 KM)
                      Last edited by Gość; 11-06-2009, 10:26.

                      Comment


                      • #12
                        Tak, przy sekwencji zostaje plastikowy. Chyba nie ma reguły które są mniej lub bardziej awaryjne - byle tylko dobry szpec zamontował i wiedział co robi, a na pewno będzie dobrze
                        Jeszcze kto chce może zerknąć tu :

                        Comment

                        Working...
                        X