Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

honda civic 1.4iS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • honda civic 1.4iS

    czas, założylem gaz do hondy i teraz mam problem ponieważ silnik nie chodzi równo (obroty wachają się 800-1000) przy redukcji jak dojeżdzam do skrzyżowania potrafi zgasnąc, kiedy skaęcam na postoju do oporu obroty lekko spadają, czasami obroty nie chcą spaść po zapaleniu chodzi jak na ssaniu chociaz silnik cieply. Co to może być. gaz nie raz ustawiany i komputer wskazuje że wszytsko jest ok!!

  • #2
    siemanko. chyba wiem o co Ci chodzi... mam podobny problem, tylko ze u mnie zaczyna sie to jak porzadnie rozgrzeje silniczek. obojetnie czy na gazie, czy na benzynie potrafi przygasnac jak dojezdzam do skrzyzowania albo jak skrecam w prawo, to juz calkiem. czyscilem przepustnice i dolewalem juz do paliwa te srodki do czyszczenia ukladu paliwowego. mam 1.6 vtec sohc. sprobuj moze z filtrem powietrza jeszcze, filtr paliwa. wymienilem wszystkie filtry, wyczyscilem i dalej jest. trzesie sie wtedy jak jajca kiedy spadna mu obroty,ale powracaja do normy po chwili. za kazdym razem jak spadna to wracaja, ale potrafi zgasnac. moze ktos nam w tym pomoze? pozdrowki

    Comment


    • #3
      sprawdzilem na amerykanskim forum i trza ustawic obroty sruba naprzepustnicy. jak ja krecisz tak bez niczego, nic sie nie dzieje, bo trzeba najpierw odlaczyc czujnik icav czy cos takiego. jak zrobie u siebie, dam Ci znac. pozdrowki

      Comment


      • #4
        Czesc panowie, miałem podobne problemy z moja civika, nierówna praca spadanie z obrotów gasniecie na skrzyrzowaniach itp. usterek ktore objawiaja sie w taki sposob jest wiele. W moim przypadku był to uszkodzony czujnik sensor map to jest taki malutki modulik na kolektorze ssacym lub obok, steruje praca silnika i jest bardzo ciezko go dostac a nowy kosztuje ponad tysiaka! sprawdzcie to sobie.pozdro

        Comment


        • #5
          Hmm...wlasnie trafiłem na ten watek i pomyslalem ze podziele sie z wami moimi problemami jakie wyskoczyly z moja honda. Zaczne od tego ze silnik to D14A5(wiec 1.4i bez S 8-) ), mam podobny problem z gasnieciem silnika, obroty plywaja strasznie ale w zasadzie najgorzej jak silnik jest zimny, ostatnio zapalam go, poki nie dotkne gazu jest ok, tykne gaz i obroty spadaja odrazu do zera. Rozgrzeje sie to jest ok (niewielkie wachania, ale nie gasnie). Mam oczywiscie zalozony gaz, i wychodzi na to ze jak przelaczy sie na niego jest duzo lepiej. na cieplym silniku jak dam na benzyne to obroty dalej bardzo dziwnie sie zachowuja. Juz dwoch magikow-elektronikow patrzylo na to i tylko rozlozyli rece bo ostatecznie nie dowiedzialem sie o co chodzi, kaza tylko wymienic kupe rzeczy, mam wrazenie ze tak mowia bo moze to poprostu zadziala(ale ogolnie to kazdy mowi ze to wina gazu i koniec :evil: ). Jakies sugestie? Dodam ze silnik byl odetkany jakies 2 lata temu, ale wczesniej nie mialem takich problemow. Jak sie zaczelo falowanie to jak byl zimny skakaly wolne obroty ale nigdy nie gasl. Teraz jest tragedia, dopoki sie nie rozgrzeje to musze ciagle trzymac gaz zeby nie zdechl :evil: . Bylbym naprawde wdzieczny za jakies rady/sugestie. Lub przynajmniej polecic mi kogos w okolicach wroclawia kto bedzie wiedzial co z tym zrobic...


          Aha, dodam ze przepustnica, silniczek krokowy i wszystko dookola bylo przemyte benzyna wiec to mozna wyeliminowac

          Comment


          • #6
            Ja wczoraj zalozyłem gaz za 1800 mam civica 1,4 is przy cieplym silniku kiedy go rozpedze i wysprzegle i pusze gaz lub wrzuce luz silnik gasnie czytałem zew to wina dolotu jak cos z tym zrobie to napisze !!!

            Comment


            • #7
              MOGE PORADZIC W TYM PRZYPADKU U MNIE WYSTARCZYłO KOńCóWKE DOLOTU UCIąć NA WYSOKOSCI JOK 5 CM OD KOńCA NASTEPNIE WSTAWIłEM KOLANKO PCW JAK DO WODY 90 STOPNI SKIEROWANE W PRZECIWNA STRONE JAZDY CO ZAPOBIEGA ZAWIROWANIA POWIETRZA NASTEPNIE REGULACJA U GAZOWNIKóW I MOGE GO ROZPEDZAC DO 150 I NIC NIE GASNIE SKłADOWE NA GASNIECIE TO WłACZONE SWIATłA KIEDY SKRECASZ OR POMPY ALE TO NIE PROBLEM POLECAM TO KOLANKO ZA 4 Zł

              Comment


              • #8
                Falujące obroty

                Witam!!!!
                Czytam wszystkie fora odnośnie falujacych obrotów i widze że to rzecz normalna w Hondach. Od niedawna jestem właścicielem a czy szczęśliwym to się okaże. Honda Civic D14A8 1.4 is.98 rok. Problem u mnie polega na tym że po odpaleniu na zimnym silniku obroty jego siegaja 1600-1700 obr. potem po kilku minutach spadaja do 800-900 jest to prawidłowe.Natomiast po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu silnika gdy go wyłącze i ponownie odpalam zaczynaja mi obroty tak powoli wchodzić że nie wiem co jest grane, tak jak by nie miał siły wejśc na obroty, ale jakj uz wejdzie to się trzymaja . Podczas jazdy przy hamowaniu potrafią spaść do 200-300 obrotów i tak samo przy wysprzęgleniu. A teraz na dokładke gdy stoje na postaoju z odpalonym silnikiem i zaczynam pompować pedał hamulca to obroty wzrastaja z wolnych 800-900 do prawie 1500obr a gdy puszcze pedał to spadaja na 200-300 obrotów. Doradżcie coś odnośnie tych obrotów

                Comment

                Working...
                X