Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

[D15B3] Jaka instalacja gazowa?

Collapse
X

• Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

• [D15B3] Jaka instalacja gazowa?

witam
    mam hanie d15b3 i chcialbym ja zagazowac, tylko jaki gaz zalozyc???
    pomozcie mi znalezc dobry zaklad na terenie lublina lub pulaw....
    ile moze kosztowac instalacja do takiego silnika??
    tylko nie dziwcie mi sie bo jestem studentem

Kolego jezeli masz troche wiecej kasy i koniecznie chcesz zagazowac auto to zaloz sobie sekwencje 2000 do 2500zl i masz spokoj. Zwykla II generacja ok 1500zl i taniej, ale dochodza Ci regulacje co jakis czas. pozdr

Comment

Koledzy temat wielokrotnie poruszany na forum - wystarczy trochę poszukać.

Comment

Trafna uwaga.

Comment

kolego przeszukalem chyba wszystko i nie znalazlem takiego silnika z zapytaniem o gaz...

Comment

Ja będę konsekwentny i bym zdecydowanie odradzał gazowanie japończyka. Ale jak już, to załóż sekwencje! Wydasz nieco więcej ale będzie spokój. Mój znajomy jest mechanikiem, ale mimo to ma ciągle jakieś problemy z gazem (zwykła instalacja) w swojej Hani. Albo za dużo spala, albo coś z parownikiem, albo to albo tamto. Także wybór należy do ciebie. powodzenia
            HONDA CIVIC D13B2

Comment

hmmm ale ja mam hanie na jednym gazniku- D15B3- gaznik... kolega mial concerto tylko ze na 2 gaznikach (prawdopodobnieD15B4) 2 lata tlukl sie i z gazem nie mial problemu... rozumiem gdybym mial na wtrysku...
              nie mam katalizatora wiec chyba najprostsza instalacja bedzie dobra??

Comment

zakładaj instalacje najprostszą jaką można. w około 1000zł się wyrobisz, też mam tą Hanie z tym silnikiem i mi powiedzieli za gaz 1000zł z butlą i z założeniem.

Comment

Sekwencji nie zalozysz do silnika gaźnikowego, musisz miec pełny wtrysk

Comment