Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Instalacja gazowa do IX gen montowana przed zakupem nowego pojazdu - warto?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez luzny41 Zobacz posta
    Ja mam trochę większą butle, 37l gazu wchodzi i inną instalację. Ale w drugim samochodzie na BRC zrobione 120k km i zero problemów. Tylko filtry wymieniane co 15k km i 30k km.
    Sorry był jeden problem.....kuna przegryzła kabel w instalacji
    Nie podnioslo Ci to klapy w bagazniku? a co do kuny.. Mam nadzieje, ze w centrum Wroclawia nie biegają [emoji28]


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

    Comment


    • #17
      Minimalnie tak ale praktycznie to nie przeszkadza. I tak jest ogromny.

      Comment


      • #18
        Zamieszczone przez luzny41 Zobacz posta
        Minimalnie tak ale praktycznie to nie przeszkadza. I tak jest ogromny.
        Ja z kolei mam butlę 44 l, gazu wchodzi 38 l z hakiem. Podłoga odstaje tylko kilka mm, ale jest mata i nic nie widać.Obok butli w schowku jest jeszcze sporo miejsca. Instalacja STAG.

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez arkan Zobacz posta
          Ja z kolei mam butlę 44 l, gazu wchodzi 38 l z hakiem. Podłoga odstaje tylko kilka mm, ale jest mata i nic nie widać.Obok butli w schowku jest jeszcze sporo miejsca. Instalacja STAG.
          Mi zaproponowali taką butle, z checia bym zamontowal wieksza ale nie wiem czy maja taka w ofercie.


          Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

          Comment


          • #20
            Powinni mieć butla to żaden problem. Jak nie ma na miejscu to zamówią -klient płaci,klient żąda.Przy takiej jak mam ,robiłbyś 400-430 km na zbiorniku.

            Comment


            • #21
              Mi zamontowali butlę 34l trochę mało bo pewnie zmieści się jakieś 27 litrów?
              Większej chyba w tą wnękę się nie da wmontować.

              Comment


              • #22
                Ja mam taką. Wchodzi prawie 31 litrów. Tak 30.5
                Spokojnie starcza na 350 km. Więc dla mnie ok.
                Powietrze świszcze pod uszczelkami szyb przy 330 km/h, czy to normalne?!
                Była: Honda CIVIC IX 1.8 2013, Jest: Mazda CX-5 2.0 2017

                Comment


                • #23
                  31 litrów to jeszcze ujdzie, myślałem że 27 maks.
                  Ja jeżdżę głównie autostradą przy prędkościach 160-170km/h więc pewnie na cały odcinek 300km nie starczy... a na autostradzie gaz średnio 50gr droższy.

                  Wie ktoś może czy instalacja LPG ingeruje w jakiś sposób ze sprzęgłem?
                  Wcześniej mi pedał sprzęgła działał normalnie a teraz wydaje jakieś dziwne dźwięki po wciśnięciu, jakby ząbki trykały jakieś.
                  Last edited by Accent; 04-03-2016, 15:27.

                  Comment


                  • #24
                    Jeśli mogę zapytać, ile płaciliście za swoje instalacje?
                    W moim przypadku codzienny dojazd do pracy 16km i z powrotem to byłaby "pewna oszczędność"

                    Comment


                    • #25
                      3.700 w ASO Car Partner w Krakowie.
                      Powietrze świszcze pod uszczelkami szyb przy 330 km/h, czy to normalne?!
                      Była: Honda CIVIC IX 1.8 2013, Jest: Mazda CX-5 2.0 2017

                      Comment


                      • #26
                        Wystarczy parę razy puknać młotkiem we wnęce na koło (rozklepać przetłoczenia blachy) i wchodzi butla bormech 41 litrów. Wczoraj taką u mnie zamontowano i podłoga jest płaska, nie trzeba nic kombinować.

                        A wracając do tematu, to za montaż Stag Qbox plus, kme silver, barracudy, butla jak wyżej i wlew pod klapką zapłaciłem 3300.00 pln z fv. Auto jeszcze na gwarancji, ale montaż był poza aso.

                        Comment


                        • #27
                          Zamieszczone przez MakCivic Zobacz posta
                          Wystarczy parę razy puknać młotkiem we wnęce na koło (rozklepać przetłoczenia blachy) i wchodzi butla bormech 41 litrów. Wczoraj taką u mnie zamontowano i podłoga jest płaska, nie trzeba nic kombinować.

                          A wracając do tematu, to za montaż Stag Qbox plus, kme silver, barracudy, butla jak wyżej i wlew pod klapką zapłaciłem 3300.00 pln z fv. Auto jeszcze na gwarancji, ale montaż był poza aso.
                          Nie z tym młotkiem to przesadziłeś ,każde odkształcenie mechaniczne ,narusza powłokę ochronną ,zabezpieczenie antykorozyjne ,tak walić młotkiem to w ursusie nawet nie wypada .
                          Spokojnie wchodzi toroid 34 litry ,a stacji w Polsce z LPg jest ja nasrał
                          Sorry ,ale jak słyszę o użyciu młotka przy naprawie auta to mi się słabo robi
                          Po drugie auto masz na gwarancji i montowałeś kit lpg po za aso ,ciekawe podejście
                          Taką instalację można sobie we własnym zakresie zamontować ,jest to jak składanka z klocków LEGO (banał )
                          koszt materiałów w granicach 1200zł reszta zostaje Ci na 2 skrzynki dobrej Whisky
                          Last edited by Hondaniel; 05-08-2016, 19:22.

                          Comment


                          • #28
                            Takich odkształceń możesz spodziewać się w dużym procencie aut, z butlą większą, niż 34 litry.
                            NIe wiem ile lat zamierzasz jeździć autem, ale ja nie więcej niż 5-6, więc mało mnie interesuje ewentualne naruszenie powłoki antykorozyjnej.
                            Co do gwarancji, to niezależnie czy montujesz w ASO, czy poza ASO, to tracisz gwarancję na silnik i układ wydechowy. To, że niektóre ASO montują w sobie znanych zakładach, to naginanie warunków gwarancji, a auto serwisujesz wtedy tylko w tym ASO. Honda Polska nie dopuszcza montażu lpg i ingerencja tego typu powoduje utratę gwarancji, a jak coś się wydarzy, to możesz liczyć tylko na dobrą wolę ASO montującego instalację.

                            Chciałbym zobaczyć jak zamontujesz wcześniej wspomnianą instalację za 1200,00 pln, brutto, sam sobie wydrukujesz FV i resztę papierów do rejestracji, a pieczątki zrobisz z ziemniaka Pomijam, że same graty kosztują o wiele więcej niż wspomniane 1.2 k pln.

                            BRC seq, którą montują ASO, to właśnie jest instalacja, typu plug&drive, która można wrzucić pod maskę i działa ona najczęściej tylko w określonym zakresie obrotów, a poza nim podpiera się benzyną. Ponadto dość droga w serwisowaniu po okresie gwarancyjnym.

                            Śmiało montuj sam, wypij sobie 2 skrzynki whisky i baw się dobrze. Ja natomiast jestem zadowolony zarówno z pracy auta na ww. instalacji, jak i ze sposoby montażu, bo oprócz filtra fazy lotnej i wtrysków, pod maską nie widać praktycznie żadnych zbędnych śladów ingerencji w zasilanie auta.
                            Last edited by MakCivic; 09-08-2016, 08:16. Powód: litrówki

                            Comment


                            • #29
                              Trudno polemizować z kimś ,kto ma podejście takie jak Ty Makcivic do tematu
                              Oczywiście Twoje podejście do tej kwestii jet takie , a nie inne ,masz do niego prawo
                              Jednak ja mam zgoła odmienne .
                              Zawsze serwisuję tak auta ,by to było zgodne z wytycznymi producenta (nie dokładam niepotrzebnych gratów )np.LPG (nie jestem także jego przeciwnikiem )zależy do jakiego silnika i auta PO gwarancji producenta
                              Pisząc ,ze w kwocie 1200zł ,którą rzuciłem przykładowo ,nie jestem w stanie zamontować sekwencji ,świadczy tylko o tym ,że swoją wiedzę techniczną czerpiesz z świerszczyków typu Auto Świat
                              No niestety tak to wygląda (twój wpis wyżej ) Jak się wie gdzie i co to można naprwdę tanio kupić oryginalne podzespoły ,bez różnicy co za maszyna będzie obsługiwana
                              Jeśli chodzi o papiery ,FV,homologacje ,nie widzę w tym żadnego problem
                              Podejście typu zajechać i sprzedać ,niech się następny martwi ,nie to nie moja bajka
                              Last edited by Hondaniel; 11-08-2016, 19:04.

                              Comment


                              • #30
                                Chyba trochę odbiegamy od tematu zasadniczego. (Czy warto montować lpg do nowego auta - moim zdaniem warto).
                                Ja już jestem po montażu, więc mi się nie przyda, ale na pewno inni użytkownicy chętnie dowiedzą się, gdzie można kupić nowe graty z fv do zamontowania lpg w swoich autach, za 1,2 k pln. Jakieś linki, przykłady, itd.
                                Twoje gadki o instalacjach nic nie wnoszą do tematu, jeździj na benzynie i nie zaśmiecaj tematu, albo montuj jedyne dobre BRC i butlę 34 litry.

                                Cena którą podałeś, dotyczy gratów do lpg, ale w najtańszej konfiguracji, na której raczej nie chciałbym jeździć, bo taką instalkę przerabiałem już w poprzednim aucie.
                                Ceny o których pisałem dotyczą w pełni legalnego źródła, warsztatu, gwarancji, faktur, legalizacji, itd. Np.możesz kupić np 3 rozbite kilkumiesięczne hondy za ok 20,000 pln, złożyć z nich jedną i też będziesz miał nowe auto, zamykając się w 20 k pln, a resztę wydać na whiskey. (Jeśli chodzi o papiery ,FV,kartę pojazdu ,nie widzę w tym żadnego problemu).

                                Nie czytam auto świata, ale nie kupuję też używanych części na allegro. Auto serwisuję w ASO, a instalację w autoryzowanym zakładzie staga, więc bez obaw. Gwarancję straciłem na silnik i układ wydechowy, reszta auta dalej na gwarancji, a to co rocznie zaoszczędzę jeżdząc na lpg, spokojnie wystarczy na kilka remontów głowicy - ekonomia i nic więcej.

                                Comment

                                Working...
                                X