Rozważam instalację LPG (w nowym IX gen), a wiadomo, że producent nie zaleca i argumentuje, że wypalą się gniazda zaworowe i że głowica nie jest dostosowana, więc po 100000 km padnie. Czy ktoś z obecnych tu forumowiczów zetknął się faktycznie z takimi przypadkami? Była konieczna wymiana głowicy ? Jeśli tak to po ilu km od założenia LPG ? Nieważne która generacja Civica, byle chodziło o silnik VTEC.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Wypalanie gniazd zaworowych - trwałość głowicy
Collapse
X
-
gniazda sie wypalą i wuj szczeli głowicę jeśli nie będziesz kolego ustawiał luzu na zaworkach co 20kkm, jeśli zaś będziesz regularnie czynność tę wykonywał jak również jeśli znajdziesz uzbrojonego w solidną wiedzę montera lpg takiego który po montażu wykona stosowną regulację przy użyciu testera obd i porobi stoswne korekty LTFT i STFT jak również jeśli będziesz zmieniał olej co 15kkm to przelatasz 1,8 i-vtec ca 700-800kkm bez remontu głowicy
Comment
-
Zamieszczone przez jebsen Zobacz postagniazda sie wypalą i wuj szczeli głowicę jeśli nie będziesz kolego ustawiał luzu na zaworkach co 20kkm, jeśli zaś będziesz regularnie czynność tę wykonywał jak również jeśli znajdziesz uzbrojonego w solidną wiedzę montera lpg takiego który po montażu wykona stosowną regulację przy użyciu testera obd i porobi stoswne korekty LTFT i STFT jak również jeśli będziesz zmieniał olej co 15kkm to przelatasz 1,8 i-vtec ca 700-800kkm bez remontu głowicy
Większość monterów instalacji lpg nie ma pojęcia o tym jak prawidłowo wystroić samochód.Civic VIII 1.8 Executive
Comment
-
Zamieszczone przez Hayabusa Zobacz postaDokładnie tak jest.
Większość monterów instalacji lpg nie ma pojęcia o tym jak prawidłowo wystroić samochód.sigpic
Comment
-
aktualnie w swojej Hondzie VIII sedan 1,8 mam 203 kkm z czego na gazie 53 tys km i zero problemów - regulacja zaworów właściwie ich kontrola była po 40 tys i odbyła się bez zbędnej regulacji , wszystko było ok. Instalacja Stag 300 wtryski hana zielone kontrole co 10 tys km , temp przejścia na gaz 28 stLast edited by rysiekxj; 15-12-2015, 18:55.
Comment
-
Mam pytanie do kolegów, którzy zrobili hondą 1.8 i-vtec duże przebiegi. Zakładaliście lubryfikację? Przedłuży to jakoś istotnie żywotność głowicy, czy wystarczy regulować zawory co 20tys? Ktoś z Was musiał w tym silniku regenerować głowicę? Jeśli tak to po jakim przebiegu i przy jakiej instalacji, ile to kosztowało? Zastanawiam się, czy taniej od lubryfikacji nie wyjdzie remont głowicy co 100-150tys
Pierwszy wpis nie w tym miejscu a w dziale przywitań, tak stanowi Regulamin forum w punkcie 2.
Comment
-
Z lubryfikacją jes tak że podstawowa za 300 zł nic nie daję.
Nie ma możliwości precyzyjnego ustawienia dawki;ustawisz do średnich obrotów,polecisz w trasę to jak byś jechał bez.
Ustawisz więcej wzrosną koszty i może paść katalizator.
Rozmawiałem z dwoma gazownikami którzy w temacie siedzą kilkanaście lat. Info właśnie od nich.
Jest jeszcze opcja założenia lubryfikacji która podaję dawkę w zależności od obrotów ale cena dość wysoka.
Pilnuj regulacji zaworów i paru wytycznych które były opisywane wyżej.
Comment
-
Silnik albo sie nadaje do gazu,albo sie nie nadaje.W przypadku tych drugich,to mozna sobie ustawiac ile sie chce a i tak zawory wylecą szybciusieńko i tyle.
Oczywiscie zawory ustawiac nalezy,bo w przeciwnym razie zadne nie wytrzymają.Co do lubryfikacji,to można sobie darować od razu,to jest strata pieniedzy.
Przy dzisiejszych instalacjach kiedy mamy mozliwość ustawienia programowo dowtrysku benzyny w stresie ,nawet bym sie nie zastanawiał na wpuszczaniem w kanał jakiegoś lubryfikantu,ktory tak nawiasem mowiac jeszcze nie uratował zadnego silnika który z gazem wspołpracowac nie chce,a przynajmniej ja nie znam takiego przypadku.Jezeli te nowe Hondy mają materiał na zawory tak jak te starsze,to zawory sa niezniszczalne przy dobrze ustawionej dawce w O.L.
Ja swój silnik mam ekstremalnie już doprężony,nie ustawilem dowtrysku,nie mam lubryfikacji,kręcę ile wlezie i pokonuję znaczne odcinki autostradowe z obrotami ponad 6tyś. wszystko kwestia materiału. Zawory zawsze mozna dobrać pod silnik jak się wyjarają i wtedy auto będzie jeździć wiecznie.
Comment
Comment