Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kosztorys przeglądu instalacji.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kosztorys przeglądu instalacji.

    Witajcie.

    Otóż mam w Civicu D14Z2 instalke LPG BEDINI (wiem ze jest stara ale juz kupilem auto to była).

    Sprawa wyglada tak ze instalka od polowy 2009 roku byla odpieta (bezpiecznik) bo podobno pobierała wiecej pradu niz powinna.

    Poszedłem do gazownika zeby opowiedziec mu swoją historie i popytac o koszty i oto co usłyszałem:

    wyjęcie bezpiecznika nic nie powoduje, myślę że raczej elektronika może szwankować jeżeli jest duży pobór prądu gdy jest bezpiecznik lub uszkodzony jest reduktor nie dając gazu ( jezeli ma więcej niż 3 lata ):
    -wymiana elektroniki ok 130zł ( sama centralka wr) lub 330zł z komputerem
    -wymiana reduktora 380zł (+ ew węże wodne, trojaki ,opaski 60zł)

    Jezeli kolo bedzie chciał wymienic caly reduktor to zbankrutuje :/ jest jakas szansa zebym sie nie dał naciagnac na takie koszty (o ile nie beda potrzebne)

    Dodam, ze nie bardzo znam sie na LPG (troche ostatnio poczytalem ale mysle ze to niewiele) i obecnie nie mam zbyt wielu narzedzi zeby grzebac cos samemu co wiecej nie chcialbym sie pchac do czegos o czym nie mam wielkiego pojęcia.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za jakiekolwiek sugestie.
    The 1st. - EJ9
    The 2nd. - ES7
    The 3rd. - FD7
    The 4th. - CU2
    ------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------

  • #2
    Nie chce zakladac kolejnego tematu dlatego dopisze tu:

    Udalo mi sie uruchomic moja instalacje. Wszystko chodzi cacy ale jest jeden myk:/ jak zostawilem Hanie na kilka dni (bez jezdzenia) to mi tak akumulator padl ze musialem kluczem drzwi otwierac a jak przekrecilem klucz w stacyjce to zadna kontrolka sie nie zaswiecila....

    Wiem ze to instalacja LPG mi ciagnie prad na wylaczonym silniku... odpalilem auto z kabli pojezdzilem troche zaparkowalem wyjalem bezpiecznik od LPG i po kolejnych kilku dniach autko odpalilo bez zajakniecia.....

    Teoretycznie moge na kazdy dluzszy postoj wyjmowac bezpiecznik ale chyba nie na tym to polega :/
    Macie jakies pojecie gdzie szukac przyczyny poboru pradu?

    Dodam ze jest to instalka BREW EL na reduktorze BEDINI (wiem ze shit ale byla jak kupilem H)

    Pozdro
    The 1st. - EJ9
    The 2nd. - ES7
    The 3rd. - FD7
    The 4th. - CU2
    ------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------

    Comment

    Working...
    X