Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

LPG- problemo...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • LPG- problemo...

    Witam moja hondzia d13b2 pali ok 10 l gazu.

    Obroty na zimnym silniku są ok. Po rozgrzaniu falują niebotycznie.

    Z racji tego że nie wiem czy mam sekwencję czy nie pytam czy warto/da się założyć ją u mnie by obniżyć spalanie.

    Czy falowanie obrotów zniweluje samo wyregulowanie obrotów czy to raczej duży problem?

    Ps. czasem odpalam na gazie...

  • #2
    nie masz sekwencji masz gaźnik... odnosnie obrotów poszukaj w temacie czyszczenie krokowca i taka czynnosc wykonaj...

    Comment


    • #3
      a gdzie ty masz silnik krokowy w 1.3??

      Comment


      • #4
        obrotami na biegu jałowym steruje zawór EACV

        Comment


        • #5
          faluje nie tylko na jałowym wystarczy wcisnąć sprzęgło przy przełożeniu biegu i również obroty znacznie wzrastają..;/

          Comment


          • #6
            Spróbuj wyczyścić silnik krokowy, u mnie też obroty były różne, po czyszczeniu trzyma równo Nie odpalaj zimnego silnika na gazie, możesz sobie narobić problemów...
            Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez steciek Zobacz posta
              a gdzie ty masz silnik krokowy w 1.3??


              Twoim zdaniem co to jest???

              Comment


              • #8
                A co myślicie o tym żeby wyregulować obroty na gaźniku??

                Comment


                • #9
                  najpierw wyczyść krokowy zrób reset< bo to zrobisz sam i bez kosztów> a potem możesz mysleć o regulacji jesli wcześniejsze czynności nie przyniosły rezultatów... no chyba ze umiesz regulowac gaźnik

                  Comment


                  • #10
                    a jak zrobić reset??:P

                    Comment


                    • #11
                      Wszystko masz pod tematem czyszczenie silniczka krokowego... czytaj uważniej wcześniejsze posty...

                      Comment


                      • #12
                        Odłącz akumulator na 30 min.

                        Comment


                        • #13
                          Mi czyszczenie eacv nic nie dalo, zdarzalo sie szalec obrotom, wiec odlaczylem go w ogole - wystarczy wyciagnac wtyczke. Jeszcze co mozesz zrobic to zablokowac doplyw goracego powietrza znad kolektora do dolotu, co wlasnie testuje i jestem zadowolony - mniejsze spalanie i wieksza stabilnosc lpg. Reset kompa tez sie przyda.

                          Comment

                          Working...
                          X