Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nierówne obroty D14A8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nierówne obroty D14A8

    Witam,

    kłopot z nierównymi obrotami na biegu jałowym. Silnik mam D14A8 Honda z 1997, gaz mam nie sekwencyjny (nie pytajcie jaki bo nie za bardzo wiem co to jest. Wiem, że jest to prostsza instalacja). Wymieniłem filtr powietrza i nadal jest to samo. Jeszcze zostały kable, świece i krokowy. Do tego ostatniego mam pytanie. Jeśli na benzynie jest ok i obroty są nieco wyższe (czyli prawidłowo) to może być wina krokowego?
    Szukasz instrukcji do Hondy Civic VI? Zajrzyj w paszczę chomikowi

  • #2
    MA8 d14a8 ma sekwencję......co za koziołek Matołek założył zwykłą instalację.....jak to teraz doprowadzić do porządku?Podjedż do gazownika-nie grzeb sam,bo na regulacjach przy gazie bym sie przejechal.........
    ビートル ジョン

    Comment


    • #3
      Byłem już u gazownika, to pogrzebał w kompie, wymienił filtr i tyle. Powiedział, że nierówne obroty od krokowego pewnie. Dlatego pytam o tą różnice pracy gaz-benzyna. Kolektor mam plastikowy, więc pewnie dlatego założył ktoś gaz tańszy
      Szukasz instrukcji do Hondy Civic VI? Zajrzyj w paszczę chomikowi

      Comment


      • #4
        tylko poczekaj jak zrobi buum to bedziesz szukał drugiego takiego kolektora,taka instalacja to juz zabytek
        sigpiccivic 5D 2.0iTD 110KM http://www.youtube.com/watch?v=18K4cr5NWNc

        Comment


        • #5
          he he gaz obecnie mam pod maska druga sekwencje poniewaz lovato fast niezdalo egzaminu stale mapy i niebylo opcji zeby to gralo wymienilem na esgi plywajaca mapa i teraz jest git zrobila juz 70tys nawet niechce myslec jak chodzi na podcisnieniowce moja rada chcesz miec spokoj sekwencja z plywajaca mapa stag300 tez taki jest pozdro

          Comment


          • #6
            no nie wiem, czy instalowanie drugiej instalacji gazowej mi się opłaca. 2500zł za niefalujące obroty to trochę sporo
            Szukasz instrukcji do Hondy Civic VI? Zajrzyj w paszczę chomikowi

            Comment


            • #7
              Byłem u mechanika i stwierdził, że silnik krokowy jest do wymiany. Mozna sprawdzić czy faktycznie jest uszkodzony i nie działa prawidłowo, bo nie chciałbym wydawać niepotrzebnie kasy?
              Szukasz instrukcji do Hondy Civic VI? Zajrzyj w paszczę chomikowi

              Comment


              • #8
                Ja przy poprednim samochodzie tez mialem problemy z krokowym wiec na poczatku polecam wyczyszczenie go benzyna potem psiknac wd-40 i jak sie poprawi to znaczy ze musisz wymienic krokowy ja w mojej starej lantrynce tak zrobilem i silniczek dziala do dzis joz u nowego wlasciciela

                Comment


                • #9
                  Zakupiłem nowy silnik krokowy za 60zł i chodzi o niebo lepiej

                  Dzięki za porady


                  dodam jeszcze dla innych co mieliby problem z obrotami na jałowym, że regulacja była niezbędna (ale z prawdziwego zdarzenia). Byłem najpierw w jakimś warsztacie na widzewie w Łodzi topo regulacji nic się nie zmieniło. Dopiero w stacji Nagaz zrobili regulację bardzo dobrze. Podobno jak schodził z obrotów to go zalewało dawką gazu. Coś tam ustawił, że przy 1300obr zubożył dawkę gazu i wszystkie problemy ustały. Także musi być regulacja u fachowca z prawdziwego zdarzenia, a nie u dziadów
                  Last edited by zciwo; 25-10-2009, 10:23.
                  Szukasz instrukcji do Hondy Civic VI? Zajrzyj w paszczę chomikowi

                  Comment

                  Working...
                  X