Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Problem z gazem 1.5 D15B2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Problem z gazem 1.5 D15B2

    Witam. mam taki problem z gazem w moim civicu 1,5 D15B2 z 92r... po przełaczeniu na gaz obroty silnika na biegu jałowym spadają praktycznie do minimum, samochód czesto wtedy gasnie(czasem pomaga gdy wciskam gaz do fula i tak przez ok 2min az silnik zacznie normalnie pracowac). Dodam że samochód zawsze zapalam na benzynie i na niej również muszę go wyłaczać abym mogł go wmiare sprawnie uruchomić przy następnym zapalaniu. silnik zawsze odpala ale nie ma reguły za którym razem, raz za pierwszy nastepnie za piątym co jest bardzo irytujące. gdy jadę na lpg przekraczając 100km/h i wrzuce luz to silnik gasnie. Jest to zwykła inst.gazowa z odcieciem pompy paliwa zamiat wtryskiwaczy.
    Bede wdzieczy za jakieś pomocne porady.

  • #2
    Witam!
    Sprawdziłbym:
    - szczelność układu dolotowego powietrza do silnika
    - parownik (jak stare są w nim membrany?)
    Jeśli auto ma wtryski paliwa (benzyny) to z tego co wiem niedobrze jest wyłączać pompę paliwa gdy jeździ się na gazie - wtryski nie mają smarowania i wcześniej czy później się uszkodzą.
    Poza tym standardowo sprawdzić kable i świece.
    Tyle pomysłów na razie
    Pozdrawiam!
    Łukasz

    Comment


    • #3
      witaj, ja mam 1.3 ale miałem podobny problem do Twojego. Auto nie trzymało obrotów na gazie i gdy puszczałem je na luz to gasło. Okazało się że jakiś wężyk przy silniku krokowym był zagięty, wymieniono mi ten wężyk i jest ok, choć obroty są nadal niskie a nawet bardzo niskie ale już nie gaśnie.
      Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

      Comment


      • #4
        Ehh mnie gaśnie i nie wiem co mam zrobić, do tego okazało się że silniczek krokowy jest niepodłączony nigdzie. Kto sobie już z tym poradził?!

        Comment


        • #5
          jesli sa problemy na gazie ,propozycja tylko jedna -do gazownika.

          jak nie podłaczony,masz foty

          Comment


          • #6
            Co znaczy zwykła instalacja gazowa?? I czy II generacja. Ze sterownikiem gazu czy bez?? Miałem podobnie u siebie z gazem, ze zaraz po przełączeniu gasł(przyczyną okazała się źle ustawiona czyłość reduktora LPG. Z tym spadaniem obrotów na LPG po przygazowaniu - u mnie przyczyną były złe parametry atuatora (silniczka krokowego od gazu) w sterowniku, ale nie wiemy jaką instalację masz.

            Comment


            • #7
              Na chwilę pomoże pojeździć z 0,5h na benzynce a jak nie to resecik kompa.

              Comment


              • #8
                Miałem kilka dni temu identyczny problem... Gasł na gazie jak był zimny a jak złapał normalną temp. to chodził normalnie.
                Pojechałem do gazownika i okazało się ze miałem za bogatą dawkę CO - 10,... z groszem)
                a powinno być coś ok. (0,..... z groszem) ustawił mi wszystko i od tej pory już wogule nie gaśnie nawet jak jest na prawde zimny silnik....

                Comment

                Working...
                X