Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

za niskie obroty, nie jedzie na gazie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • za niskie obroty, nie jedzie na gazie

    Witam, mam problemy z gazem w hondzie civic 1.3,
    po pierwsze, przy zapalaniu hondy - zimnik silnik, łapie obroty powyżej 3 tys.i wyje jak głupia (nie da sie wtedy jechac bo poprostu sama jedzie-ucieka, denerwujące, brak komfortu jazdy), po jakiejś minucie obroty wracają do normy, ok 1 tys. dzieje sie tak i na benzynie i na gazie,
    na gazie ( w sumie na benzynie jest podobnie ale nie zawsze ?! ) spadają i szaleja(tylko do 800) jej obroty, przeważnie spadaja tak że cała sie trzęsie-bardzo a najwyżej ma 200 i poniżej (jeszcze mi nie zgasła w takim momencie ale właśnie się tego boje)
    a teraz od tyg. na gazie wogle nie chce mi jechać, tak jakby gaz wogle do niej nie docierał, trzymam noge na gazie do konca a ona nie ma wogle mocy

    prosze Was o pomoc, wierze ze lepiej podpowiedzą mi chociarz ludzie z takim samym problemem jak ja mam niż Ci "fachowcy " którzy nie wiedza jak sie za to zabrać ( jak mnie to denerwuje, jakbym sie znała to bym sobie przeciez sama naprawiła !!!)

    pewnie istotna informacja : przez gazownika mam juz odłaczony silniczek krokowy -podobno nie jest tak potrzebny przy jezdzie na gazie (?!), oczywiscie z problemem malych obrotow byłam już u gazownika ktory zakladal mi ta instalacje
    czekam na jakies ważne wskazówki (które przekaże "specjalistą")

    z góry bardzo, bardzo dziękuje i pozdrawiam

    Kolego :

    Po 1. Powinnaś się pojawić w dziale "przedstaw się" ... ale chyba nie czytałaś regulaminu podczas rejestrowania się na forum.

    Po 2. Skoro auto ma problem z LPG to masz od tego dział ... Więc przeniose
    Last edited by Gość; 11-08-2009, 16:06. Powód: regulamin

  • #2
    Ona się tak trzęsie bo ma już dosyć tego gazu którym ją karmisz

    Sorry ale nie mogłem się powstrzymać

    Comment


    • #3
      karmie ją gazem z orlenu

      Comment


      • #4
        Witam.
        oskp - daj sobie na wstrzymanie następnym razem z takimi nieuzasadnionymi i denerwującymi komentarzami. Koleżanka ma problem i przydałaby się pomoc, a nie kpiny

        manka_84 - co do Twojego problemu podejrzewam, że jego źródłem jest właśnie niepoprawnie zamontowana/ustawiona instalacja gazowa. Napisz co wogóle ten super gazmen Ci tam wstawił. Z czego składa się instalacja. Powinnaś to mieć na papierach od gazmena, który już na samym początku zrobił na mnie złe wrażenie po stwierdzeniu iż krokowy nie jest potrzebny.
        Last edited by robasyzol; 11-08-2009, 20:48.

        Comment


        • #5
          Kolego OSKP jak nie masz nic ciekawego do pisania to może w ogóle nic nie pisz...

          Co do tego silnika krokowego to nie byłbym taki pewien, ale jak to jest naprawdę fachowiec to pewnie się zna na tym.

          To, że auto nie jedzie na gazie to normalka, przy jeździe na LPG moc spada i nie bardzo da się coś z tym zrobić, można ewentualnie zwiększyć dawkę gazu, ale minie się to z celem z oszczędzaniem na paliwie. Jeżeli dawka gazu będzie w granicach 15l/100km to praktycznie nie będzie różnicy w mocy, ale niewiele w tedy zaoszczędzisz.. Generalnie musisz jechać do fachowca, który Ci to montował żeby wyregulował odpowiednio wszystko.
          http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=12570

          Comment


          • #6
            No jestem w szoku , koledzy się obrażają że szydzę z gazu w Hondzie i co piszą ?
            Wymontował silniczek krokowy ale jak to jest fachowiec to pewnie się zna ...
            Toż to kpina , to jest powrót do 1 generacji instalacji LPG - niedopuszczalne ! A gdzie przepisy co ma zawierać instalacja LPG w samochodzie ze sterowanym układem wtrysku , a gdzie spaliny , katalizator ?
            Co to za ustawianie dawki gazu w ilości 15 l / 100 km ? Czy kolega słyszał o sekwencyjnym wtrysku ?
            A takie stwierdzenie że ja nie mam nic ciekawego do pisania jest bardzo uzasadnione poprzez ostatnie zdanie Kolegi - generalnie musisz jechać do fachowca żeby wyregulował odpowiednio wszystko
            Taką odpowiedz to może napisać każde dziecko w wieku powyżej 6 lat

            manka 84 - zimny silnik zawsze ma większe obroty , jeśli sytuacja wraca do normy po 1 minucie to jest OK
            Poza tym jestem przeciwnikiem gazu w Hondzie , po pierwsze zmień gazownika , bo jeśli Ci pociska takie pierdoły o wyłączeniu silniczka krokowego to jest to nie fachowiec tylko najzwyklejszy partacz
            Pomyśl nad zmianą na sekwencję jeśli już musisz jeżdzić na tym gazie
            Czy ta instalacja LPG jest na gwarancji ?
            Kiedy masz następne badanie okresowe samochodu na Stacji Kontroli ?
            Można przymusić gazownika do przywrócenia stanu używalności LPG i postraszyć odebraniem homologacji na sposób montarzu
            Jak co to pisz na PW czy e-mail

            Comment


            • #8
              Kolego, jeżeli nie jest to sekwencyjna instalacja to można sobie regulować dowoli wielkość dawki gazu i można zniwelować różnicę w spadku mocy... A jak w aucie masz gaźnik to ciekawe jak założysz sekwencyjną instalacje???
              http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=12570

              Comment


              • #9
                można zniwelować ale jakim kosztem ? wzrost zużycia , spaliny , zajechanie katalizatora , co jeszcze ?

                Comment


                • #10
                  No wiec właśnie mija się z celem... Więc przy zainstalowaniu LPG niema możliwości uniknięcia spadku mocy
                  http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=12570

                  Comment


                  • #11
                    Dobra to może skończcie ten offtop, bo tu nie chodzi o spadek mocy.

                    Manka_84, mi to się wydaje, że LPG to tutaj jest kwestia wtórna i najpierw trzeba wyregulować gaźnik na benzynie. Jest to pięknie opisane na forum, na przykład tutaj (<--klik).

                    Także wpierw podłącz ten krokowiec i zrób reset (patrz/szukaj samodiagnostyka).

                    Najlepiej jakbyś tu posadziła jakiegoś dobrego znajomego, bo instruowanie mechanika, to nie wydaje mi się... Muszę tu niestety być szowinistą . Ogólnie to jest proste i każdy to zrobi.

                    Oczywiście tych fachowców od LPG sobie odpuść.

                    Po wyregulowaniu gaźnika trzeba będzie ustawić dawkę gazu. Możliwe też, że trzeba wymienić filtry. Polecam przeczytać "Zanim napiszesz o problemach z LPG - przeczytaj"
                    Last edited by Gość; 12-08-2009, 09:49.

                    Comment


                    • #12
                      Wysokie obroty na początku to normalna rzecz i nie ma powodów do zmartwien. A co do niskich obrotów na gazie to mam ten sam problem co TY... Czasem sa ok, ale czasem sa tak niskie ze tak jak piszesz trzesie autem... nie wiem o co chodzi...
                      Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

                      Comment


                      • #13
                        Dziękuje wszystkim za rady,
                        byłam bardzo tym wszystkim zdenerwowana ale udało się !
                        pojechałam do dobrego gazownika, mam wymienione świece i filtry oraz przewody, ustawił odpowiednio hondke na gazie- mniejsze spalanie i obroty są w granicach 800, a i juz wiem na pewno, że na ssaniu ma mieć takie wysokie obroty ale po ok. 1min wracają do normy, no i oczywiście na gazie ma mniejszą moc nic na benzynie ale jest tak jak trzeba (-umiejetności kierowcy )także jeszcze raz dziękuje za wsparcie,
                        polecam dobrego gazownika : Mlądz- Otwock ( jeśli będziecie potrzebować podam dokładny adres )
                        Pozdrawiam

                        Comment

                        Working...
                        X