Witam, mam dość kłopotliwy problem z LPG. Na początku zaznaczę, że o dziwo nie jest to stały problem, aczkolwiek częściej się pojawia niż nie.
Silnik d13b2 1.3 16v gaźnik, instalacja I, z przepałką - zawsze uruchamiam gaz gdy wskazówka temperatury pokaż + - połowę nagrzania - zajmuje to ok. 5 min jazdy + krótkie rozgrzanie na ssaniu jak wiadomo. Wtedy najczęściej po przełączeniu, na wolnych obrotach auto zaczyna się bardzo dusić, wszystko trzepie, światła mijania przygasają jak i w aucie podświetlenie w kokpicie, dmuchawa również zmniejsza swoją moc. Na benzycne wszystko jest ok, byłem z tym u mechanika i ,, mechanicznie '' auto jest bez zarzutu - ładowanie jest, paski rozrządy itp robiłem 1000 km temu więc to musi być wada instalacji, która ma już 10 lat i za parę miesięcy będę musiał wymieniać butle.
I sedno sprawy, czy ktoś miał taki problem? Sam jestem żółtodziobem, pierwsze auto na LPG, czy jakaś regulacja tu wystarczy czy będzie trzeba liczyć się z nowymi podzespołami? I oczywiście jakie mogą być tego koszty?
Silnik d13b2 1.3 16v gaźnik, instalacja I, z przepałką - zawsze uruchamiam gaz gdy wskazówka temperatury pokaż + - połowę nagrzania - zajmuje to ok. 5 min jazdy + krótkie rozgrzanie na ssaniu jak wiadomo. Wtedy najczęściej po przełączeniu, na wolnych obrotach auto zaczyna się bardzo dusić, wszystko trzepie, światła mijania przygasają jak i w aucie podświetlenie w kokpicie, dmuchawa również zmniejsza swoją moc. Na benzycne wszystko jest ok, byłem z tym u mechanika i ,, mechanicznie '' auto jest bez zarzutu - ładowanie jest, paski rozrządy itp robiłem 1000 km temu więc to musi być wada instalacji, która ma już 10 lat i za parę miesięcy będę musiał wymieniać butle.
I sedno sprawy, czy ktoś miał taki problem? Sam jestem żółtodziobem, pierwsze auto na LPG, czy jakaś regulacja tu wystarczy czy będzie trzeba liczyć się z nowymi podzespołami? I oczywiście jakie mogą być tego koszty?

Comment