Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Obroty rzędu 400 na LPG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Obroty rzędu 400 na LPG

    Witam, mam dość kłopotliwy problem z LPG. Na początku zaznaczę, że o dziwo nie jest to stały problem, aczkolwiek częściej się pojawia niż nie.
    Silnik d13b2 1.3 16v gaźnik, instalacja I, z przepałką - zawsze uruchamiam gaz gdy wskazówka temperatury pokaż + - połowę nagrzania - zajmuje to ok. 5 min jazdy + krótkie rozgrzanie na ssaniu jak wiadomo. Wtedy najczęściej po przełączeniu, na wolnych obrotach auto zaczyna się bardzo dusić, wszystko trzepie, światła mijania przygasają jak i w aucie podświetlenie w kokpicie, dmuchawa również zmniejsza swoją moc. Na benzycne wszystko jest ok, byłem z tym u mechanika i ,, mechanicznie '' auto jest bez zarzutu - ładowanie jest, paski rozrządy itp robiłem 1000 km temu więc to musi być wada instalacji, która ma już 10 lat i za parę miesięcy będę musiał wymieniać butle.

    I sedno sprawy, czy ktoś miał taki problem? Sam jestem żółtodziobem, pierwsze auto na LPG, czy jakaś regulacja tu wystarczy czy będzie trzeba liczyć się z nowymi podzespołami? I oczywiście jakie mogą być tego koszty?

  • #2
    Problem to porządna regulacja. w przypadku instalacji I generacji wymaga to dużo wyczucia i doświadczenia.
    Oczywiście do regulacji takiej instalacji lpg przydaje się analizator spalin.

    Druga możliwa przyczyna problemów z instalacją gazową to układ zapłonowy. Więcej o wpływie układu zapłonowego na działanie instalacji gazowej możesz przeczytać na blogu
    https://lpgmasters.pl/swiece-przewody-zaplonowe-gazu/



    trochę stary temat, jak nie pytają to dyskusyjne jest odświeżanie zaszłości.
    Last edited by rambo7; 13-01-2017, 18:23. Powód: odświeżanie r7

    Comment

    Working...
    X