Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wyłączanie gazu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wyłączanie gazu

    otóż od kilku dni wyłącza mi się gaz tzn jadąc na gazie gaśnie kontrolka sygnalizująca gaz
    auto jedzie ale szarpie,przerywa po przełączeniu na benzynę jedzie dobrze i po ponownym wciśnięciu przełącznika gazu i jak już przełączy się na gaz znów szarpie
    (cały czas kontrolki na przełączniku gazu nie świecą),lecz gdy zaświeci się kontrolka gazu auto już s powrotem na gazie dobrze jedzie tak co jakiś czas włącza się /wyłącza
    Żeby dostać się do gazownika długa kolejka więc na razie szukam co to może być przyczyną pozdrawiam
    załączam zdjęcie przełącznika lpg


    Uploaded with ImageShack.us

  • #2
    sprawdź pod maską połaczenia obok aku co idą do instalacji lpg

    Comment


    • #3
      jump23 dobrze radzi, mnie też wygląda to na spadki napięcia na połączeniach. Weź miernik i sprawdź, czy na elektrozaworach masz napięcie podobne do tego na aku i niech ktoś przełącza Ci centralkę między PB a LPG i patrz przy tym, jakie napięcie jest na stykach.

      Comment


      • #4
        od dziś sprawdzam połączenia dam znać wieczorem co z tego wyszło

        I nic po próbach z napięciami wszystko wyszło ok
        Instalacja to BINGO S4
        Last edited by mati1690; 25-03-2013, 19:31.

        Comment


        • #5
          A czy silnik osiąga prawidłową temperaturę i tym samym parownik gazu ? bo jak nie to tak się będzie działo , temperatura gazu nie może być za niska bo wtedy nie ma odpowiedniego ciśnienia tegoż gazu.
          Last edited by Tomo1; 25-03-2013, 20:44.
          Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

          http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

          Comment


          • #6
            Temperatura jak najbardziej w normie, nie przegrzewa sie ani nic w tym stylu poziom płynów normie. to się zaczęło tak nagle dziać, tylko co róż mocniej na początku przełączał się po chwili z powrotem teraz już w ogóle
            Last edited by Karl1985; 25-03-2013, 21:01. Powód: korekta

            Comment


            • #7
              Temperatura silnika jest o.k. a samego parownika gazu ? może jest filtr na doprowadzeniu gorącej cieczy do parownika który zwyczajnie się zapchał , lub filtr gazu
              Last edited by Tomo1; 25-03-2013, 23:16. Powód: dopisek
              Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

              http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

              Comment


              • #8
                Duże prawdopodobieństwo z zatkanym filtrem tak jak opisuje to Tomo1. Z autopsji szwagra tylko w audi dokładnie działo się tak jak opisujesz. Zapomniał wymienić filtry i przejechał parędziesiąt tys. km bez wymiany. Zacznij od filtrów.

                Comment


                • #9
                  Filtry są dobrym stanie, filtr gazu czysty, Reduktor wymieniany 2 lata temu ,mam potwierdzenie(poprzedni właściciel wymieniał)
                  A i na nowym reduktorze 20tys km przejechane

                  problem rozwiązany , padł sterownik gazu, po wymianie jest już wszystko dobrze
                  Last edited by Karl1985; 29-03-2013, 13:17. Powód: nie pisz postów jeden pod drugim, używaj opcji edycji

                  Comment

                  Working...
                  X