Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Samowyłączająca się instalacja LPG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Samowyłączająca się instalacja LPG

    Witam,
    OD wczoraj mam pewien problem z moja instalacja gazową, otóż podczas jazdy na benzynie i przekroczeniu obr rzedu 2,5 nie przełącza sie na gaz tylko pozostaje na benzynie a migająca kropka na tym "kwadracie" gazu po prostu gaśnie , po kilkunastu sekundach znowu sie sama zapala i gasnie. Dzis niestety nie chce się w ogole załaczyc po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Instalacja zwykła.

    prosze o pomoc.
    EX Civic FN1
    EX Civic ED7
    EX Civic EP2
    EX Civic FD7 FL
    EX Civic FN2
    EX Civic FG1
    EX Civic FD7
    EX Civic EM2
    EX Accord CL3
    EX Accord CG8
    EX Civic MB6
    EX Civic MB4
    EX Civic MB2

  • #2
    Czołem,

    Powiem Ci, że jeżeli dobrze rozumiem co czytam to masz chyba analogiczną sytuację do mojej gdy miałem uje**na sondę.

    Z tym, że u mnie jeszcze wywalało checka.

    Jak piszesz. Odpalenie na PB (check) przygazówka do 2000 (u mnie tu jest granica przełączenia na LPG) dioda na sterowniku LPG zaczyna szybka mrugać. Wtedy popuszczam gaz i miało nastąpić przełączenie na LPG. Słychać było charakterystyczne pstryknnięcie ale dioda na sterowniku zamiast zapalić się na stałe (sygnalizowanie pracy na LPG) gasła całkiem i po kilku sekundach powracała na pozycję startową czyli powolne mruganie (tryb gotowości instalacji LPG). I tak w kółko.

    Po wymianie pierwszej sondy wszystko wróciło do normy.

    Ale jak piszę u mnie był check i wywalał błąd nr1 (czyli pierwsza sonda).

    Masz jakieś inne objawy np. check?
    The 1st. - EJ9
    The 2nd. - ES7
    The 3rd. - FD7
    The 4th. - CU2
    ------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------

    Comment


    • #3
      Sprawdź też czy zasilanie jest dobrze połączone. mi raz poluzowała się śrubka na aku którą gaz był podłączony i objawy były podobne, dioda raz migała raz nie. tyle że ja mam instalacje sekwencyjną

      Comment


      • #4
        tak sie składa ze wymieniałem ostatnio sonde z walnietej na sprawna.. ale tak jak opisałes mam identycznie co Ty Crisownik..
        EX Civic FN1
        EX Civic ED7
        EX Civic EP2
        EX Civic FD7 FL
        EX Civic FN2
        EX Civic FG1
        EX Civic FD7
        EX Civic EM2
        EX Accord CL3
        EX Accord CG8
        EX Civic MB6
        EX Civic MB4
        EX Civic MB2

        Comment


        • #5
          Wiesz. Jest jeszcze jedna rzecz, może mało istotna ale moje auto stało kilka dni z odpiętym akumulatorem. Po podłączeniu wszystkiego i odpaleniu silnika wszystko zaczęło działać (nie wiem czy to ma związek).

          Sundę miałem już kupiona wiec zmieniłem i nie wiem czy i jak długo działałoby gdybym nic nie ruszał.
          The 1st. - EJ9
          The 2nd. - ES7
          The 3rd. - FD7
          The 4th. - CU2
          ------------------------------------------------------------------

          ------------------------------------------------------------------

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez Irbis22 Zobacz posta
            tak sie składa ze wymieniałem ostatnio sonde z walnietej na sprawna.. ale tak jak opisałes mam identycznie co Ty Crisownik..
            Przeczytaj uważnie wpisy Kolegów. Sprawdź podłączenia prądowe instalacji.
            To co opisujesz, może też być spowodowane przez zamknięty ( zawieszony ) wielozawór. Sterowanie instalacją wskazuje na jej gotowość, próba przełączenia, gaz nie płynie, sterowanie startuje od zera i tak kolejny raz.

            Comment


            • #7
              To był drobny problem z zasilaniem, naprawa trwała zaledwie kilka minut a tak btw sondy .. jaka powinna być wyświetlana na komputerze gazowym wartość jej pracy? u mnie było to na początku 0.876.. po jakimś czasie 2,568.. czy sonda jest sprawna?

              Edit
              Jestem zdziwiony gdyż tankując za 40 zł obecnie zrobiłem juz 200 km i nadal mam jeszcze lpg w zbiorniku i podkreślam nie jeżdzę w trasie tylko w trybie mieszanym ze wskazaniem na miasto.
              Last edited by rambo7; 24-07-2012, 09:19. Powód: stosuj edycję po sobie
              EX Civic FN1
              EX Civic ED7
              EX Civic EP2
              EX Civic FD7 FL
              EX Civic FN2
              EX Civic FG1
              EX Civic FD7
              EX Civic EM2
              EX Accord CL3
              EX Accord CG8
              EX Civic MB6
              EX Civic MB4
              EX Civic MB2

              Comment


              • #8
                witam , kolejny raz z rzedu jadąc na rozgrzanym silniku , auto gaśnie na gazie. Na babski rozum stwierdziłam iż poprostu go nie ma, w rezultacie podczas tankowania okazało się ze bak był prawie pełny,ktoś napomknął mi że powodem są blokujące się cewki? . tak jak i będac u mechanika zalecił mi odpalanie bezpośrednio na gazie , lecz nie za każdym razem hania odpala od strzału , kręce krece dopiero gdy naciskam pedał gazu powoli łapie i odpala.

                Comment


                • #9
                  pojedź do jakiegoś znanego UZNANEGO w okolicy gazownika niech wyreguluje to auto, ale przyjedź do niego właśnie gdy silnik będzie gorący.
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment

                  Working...
                  X