Witam. Jestem nowy na forum wiec z góry przepraszam za ewentualne błędy w temacie.
A więc do rzeczy:
Wygląda to tak ze silnik gdy jest zagrzany np. gdy jeżdżę po mieście po wrzuceniu na "luz" obroty trzymają się w zakresie od 1500 do 2000. Wystarczy klepnięcie w gaz tak do 2100 rpm i obroty wracają do normy ( 1000rpm). Zjawisko to występuje przy jeździe na gazie ( zwykła instalacja, nie sekwencja), dodam ze nie zawsze, czasami jest normalnie. Natomiast na benzynie ale tez nie zawsze dostaje falowania obrotów. Mam założony dość spory filtr stożkowy.
Filmik pokazuje sytuacje na gazie https://www.youtube.com/watch?v=vsQmW8hQEII
dzięki za pomoc
Michał
A więc do rzeczy:
Wygląda to tak ze silnik gdy jest zagrzany np. gdy jeżdżę po mieście po wrzuceniu na "luz" obroty trzymają się w zakresie od 1500 do 2000. Wystarczy klepnięcie w gaz tak do 2100 rpm i obroty wracają do normy ( 1000rpm). Zjawisko to występuje przy jeździe na gazie ( zwykła instalacja, nie sekwencja), dodam ze nie zawsze, czasami jest normalnie. Natomiast na benzynie ale tez nie zawsze dostaje falowania obrotów. Mam założony dość spory filtr stożkowy.
Filmik pokazuje sytuacje na gazie https://www.youtube.com/watch?v=vsQmW8hQEII
dzięki za pomoc
Michał
Comment