Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

niestabilne obroty w silniku d15b2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • niestabilne obroty w silniku d15b2

    Witam. Jestem nowy na forum wiec z góry przepraszam za ewentualne błędy w temacie.
    A więc do rzeczy:
    Wygląda to tak ze silnik gdy jest zagrzany np. gdy jeżdżę po mieście po wrzuceniu na "luz" obroty trzymają się w zakresie od 1500 do 2000. Wystarczy klepnięcie w gaz tak do 2100 rpm i obroty wracają do normy ( 1000rpm). Zjawisko to występuje przy jeździe na gazie ( zwykła instalacja, nie sekwencja), dodam ze nie zawsze, czasami jest normalnie. Natomiast na benzynie ale tez nie zawsze dostaje falowania obrotów. Mam założony dość spory filtr stożkowy.
    Filmik pokazuje sytuacje na gazie https://www.youtube.com/watch?v=vsQmW8hQEII
    dzięki za pomoc
    Michał

  • #2
    Sprawdz na poczatek czy linka od gazu się nie blokuje, ja tak kiedys miałemi czasem mialem wysokie obroty na luzie albo sam przyspieszal...

    Comment


    • #3
      to sprawdziłem na samym początku i to nie to, przepustnica całkiem odciąga linkę za każdym razem

      Comment


      • #4
        Podaj jakie masz podzespoły tej instalki LPG. Może to coś pomoże.

        Comment


        • #5
          poluzuj linke zeby wisiała i zobacz

          Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
          Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez Dirty Zobacz posta
            Podaj jakie masz podzespoły tej instalki LPG. Może to coś pomoże.

            Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

            w tych papierach do gazu tylko to znalazłem z opisem elementów.
            Na jakim innym forum gość miał podobny problem i napisał że musiał odpowietrzyć układ chłodzenia. A co ma wspólnego powietrze w wężach do falowania obrotów ?

            Comment


            • #7
              nowe fakty w sprawie:
              dzisiaj skończył mi się gaz i śmigałem na bp95 po 5,10 zł za 1l i silnik na każdym postoju falował, zajechałem do jednego "magika" i mi powiedział ze silnik krokowy trzeba wyczyścić, ale ja krokowca już 2x czyściłem na wszelki wypadek , ale po powrocie odłączyłem całkiem ten kabelek co idzie do krokowca i silnik zacza pracować jak zegarek równo bez falowania no ideał poprostu nie wiem jak na gazie bo sie nie zatankowałem :P i tu pytanie czy można jeździć z odpiętym silnikiem krokowym ???

              Comment

              Working...
              X