Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

LPG - gaśnie na gorącym silniku - D13B2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • LPG - gaśnie na gorącym silniku - D13B2

    Tymczasowo zamykam temat, gdyz po drugim podejsciu do regulacji cos zaczelo sie klarowac i przestal gasnac. Zatem po regeneracji parownika warto zrobic sprawdzenie u gazownika.
    Gdyby ktos znal solidnego i zaufanego gazownika z Lodzi to prosze o info na PW. Pozdro

    Witam, D13B2 gaznik, mam problem tego typu: gdy silnik osiagnie temperature obroty maleja, jesli jedzie to jedzie, lecz gdy sie zatrzymam i mam auto na luzie to obroty spadaja bardzo nisko by po kilkunastu sekundach spasc do zera. To powoduje, ze nie da sie jezdzic po miescie na gazie, na benzynie wszystko chodzi jak trzeba. Jest to scisle zalezne od temperatury silnika bo na trasie przy dzisiejszej pogodzie i temp. otoczenia uklad zdazy sie nieco wychlodzic i nawet gdy sie zatrzymam to bedzie trzymal obroty.
    Dzis wymienilem termostat bo byl popsuty i membramy w reduktorze Elpigaz I gen, pare mcy temu czyscilem krokowca, ale niestety jest nadal ten sam problem.
    Czy ktoś ma jakiś pomysl?

    Przejade sie jeszcze do gazownika, choc szczerze watpie by sama regulacja instalacji cos dala bo od zawsze sam sobie reguluje mieszanke , ale niestety w tym przypadku jestem bezsilny.
    Last edited by boryndas; 13-03-2011, 12:53. Powód: rozwiazanie problemu

  • #2
    wymień sobie świece

    Comment


    • #3
      jedz na regulacje gazu albo wywal krokowca i załóż reczną regulacje gazu ( register) koszt 7zł

      Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
      Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

      Comment


      • #4
        Na razie wyregulowalem instalacje i jezdzi, ale jak to mowia jaj nie urywa. Nigdy nie udalo mi sie osiagnac na gazie takiej dynamiki jak na benzynie. Bylem ostatnio u gaznikowca to powiedzial ze srednica wlotu powietrza w mikserze jest zbyt mala i to powoduje brak dynamiki (i laczy sie to z duzym spalaniem na benzynie).

        @protec95 - swiece moze powinienem wymienic bo maja juz rok, choc tylko 15 tys. Wymienilem kable WN bo byly przebicia

        @sebastanlec - reczna regulacje gazu mam, mowiac krokowca mialem na mysli zawor EACV ktory odlaczylem bo mi niezle obroty swirowaly na gazie

        Nurtuje mnie nowa rzecz, szczegolnie pytanie do uzytkownikow D13B2 , jaki wplyw ma rura dolotu powietrza ta ktora idzie do filtra powietrza. Raz kiedys gazownik kazal mi ja wywalic, jezdzilem, potem zalozylem i tez jezdzilem, az w koncu teraz zdjalem, i ciezko mi stwierdzic jaki ma ona wplyw. Na logike wieksza predkosc to wiecej powietrza wchodzi do silnika, wiec lepiej powinno sie spalac.
        Jakie macie doswiadczenia?

        Teraz spalanie w trasie mam ok 7,2-8l/100km przy sredniej predkosci 110kmh. W miescie udalo mi sie zejsc ponizej 10l (ale tez czesto zdarza mi sie zalaczac gaz na nierozgrzanym silniku i jezdze na krotkich odcinkach)

        Comment


        • #5
          Jeśli chodzi o te rure, to u mnie jest, ale została zatkana i wycięto w niej od tyłu dziurę średnicy mniej więcej piłeczki do ping-ponga...
          Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

          Comment


          • #6
            @Remek - jak u Ciebie sprawuje sie gaz, czy w miare stabilnie, jakie masz spalanie i osiagi w porownaniu do benzyny?

            Comment


            • #7
              co do małej srednicy miksera i spalania na benzynie miał racje gosc, najlepszym rozwiązaniem jest blos tylko to drogie jest dziadostwo a na gazie nie bedziesz miał takich osiągów jak na benzynie

              Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
              Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

              Comment


              • #8
                Powiem tak, miałem problemy z gazem, bo hanka w trakcie jazdy po wysprzegleniu po prostu gasła. Namęczylem sie z tym sporo... regulacje instalacji, regulacja zaworów, czyszczenie krokowego, zmiana świec i nic... Byłem już zrezygnowany. Pewnego dnia przy wymianie oleju powiedziałem mechanikowi że mam z nią takie cyrki, on ZMNIEJSZYŁ mi obroty i nie wiem jak to zrobił, ale od tego momentu chodzi dobrze, (odpukać), tzn. nie gaśnie Jeśli chodzi o spalanie, to na gazie średnio mam ok 8-8,5/100km. Co do osiągów, to benzyna a gaz to niebo a ziemia. Na gazie nie krece wiecej niz do 4000 obr, bo nie ma to sensu. Przyjemności z jazdy prawie nie ma, ale jest dużo taniej (dla studenta ma to znaczenie) Jak chce się pobawić to tylko na benzyni, jak chce sie przemieścić z pkt A do pkt B to spokojnie i tanio na gazie
                Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

                Comment

                Working...
                X