Trochę odgrzeję kotleta.
W tym roku muszę się zabrać za antykorozję podwozia, profili zamkniętych i nadkoli w moim VII gen. EP1. Zaprzyjaźniony mechanik polecał mi do tego celu zakup środków firmy Berner.
I tu moje pytanie: czy ktoś z Was miał może jakieś doświadczenia z produktami ww. firmy i zechce się nimi podzielić?
Dyskusji na temat tego jakiej firmy środków użyć jest w Internecie bez liku, np. autor tego wątku https://www.civicforum.pl/showthread...zyjne-podwozia poleca Dinitrol. Berner w porównaniu do Dinitrolu jest sporo tańszy, ale z kolei parę złotówek na litrze droższy od najczęściej stosowanego Bolla.
A propos Bolla, wspomniany mechanik stanowczo mi go odradzał. Argumentował to zbyt dużą twardością po wyschnięciu i tworzeniu się niewielkich przerw między warstwami, wskutek czego pod skorupą gromadzi się woda. W efekcie po jakimś czasie rdzy zamiast ubyć przybywa. Na niektórych forach użytkownicy zdają się potwierdzać tę teorię.
Edit:
Rozważam też opcję "mix", czyli jedna warstwa antykorozji Noxudol 750, a na to baranek - dajmy na to ten Berner. Taniej niż noxudol 750 + 1600, a też powinno dać radę.
W tym roku muszę się zabrać za antykorozję podwozia, profili zamkniętych i nadkoli w moim VII gen. EP1. Zaprzyjaźniony mechanik polecał mi do tego celu zakup środków firmy Berner.
I tu moje pytanie: czy ktoś z Was miał może jakieś doświadczenia z produktami ww. firmy i zechce się nimi podzielić?
Dyskusji na temat tego jakiej firmy środków użyć jest w Internecie bez liku, np. autor tego wątku https://www.civicforum.pl/showthread...zyjne-podwozia poleca Dinitrol. Berner w porównaniu do Dinitrolu jest sporo tańszy, ale z kolei parę złotówek na litrze droższy od najczęściej stosowanego Bolla.
A propos Bolla, wspomniany mechanik stanowczo mi go odradzał. Argumentował to zbyt dużą twardością po wyschnięciu i tworzeniu się niewielkich przerw między warstwami, wskutek czego pod skorupą gromadzi się woda. W efekcie po jakimś czasie rdzy zamiast ubyć przybywa. Na niektórych forach użytkownicy zdają się potwierdzać tę teorię.
Edit:
Rozważam też opcję "mix", czyli jedna warstwa antykorozji Noxudol 750, a na to baranek - dajmy na to ten Berner. Taniej niż noxudol 750 + 1600, a też powinno dać radę.
Comment