Czy ktoś moze wie czego powodem jest zielony proszek, który tworzy sie na klemie plusowej? W ciągu kilku miesięcy potrafi sie go wygenerować całkiem sporo. Jak z tym walczyć, bo wyglada co najmniej syfnie (-;884EC2E8-17EE-476D-85D3-D5DE9F15DEAD.jpg
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Zielony proszek na klemach
Collapse
X
-
to są sole i tlenki, coś w rodzaju miejscowej korozji, choć mniej degradująca metale niż ta co znamy.
Proponuję zabezpieczyć po oczyszczeniu wazeliną techniczną albo jakimś sprajem (może być nawet olej do smarowania łańcuchów motocyklowych/rowerowych) - też powinny być widoczne efekty .
Chodzi jak zwykle o odcięcie dopływu powietrza aby tlen nie gonił procesów..
-
Klemy możesz umyć w occie. Dobrze oczyść i posmaruj smarem silikonowym. Jeżeli akumulator ma już 5-6 lat to polecam szukać już nowego.Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.
Comment
-
Zamieszczone przez pablo_see Zobacz postaKlemy możesz umyć w occie. Dobrze oczyść i posmaruj smarem silikonowym. Jeżeli akumulator ma już 5-6 lat to polecam szukać już nowego.
Comment
-
Przy sprawnych akumulatorach nie spotkałem się z tym, że powstaje nalot na klemach. Na razie wyczyść i dokładnie wysmaruj smarem silikonowym. Obserwuj co się dzieje.Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.
Comment
Comment