Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jak skrzywdziło mnie moje nowe auto...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez Paluch Zobacz posta
    Chłopie przestań już wymyślać głupoty i wypisywać takie rzeczy.




    Wymienili atrapy w ramach gwarancji. W czym problem ? Po lifcie tych problemów już nie ma. Kupiłeś auto z 1 produkcji przedliftowe i zawsze W KAŻDEJ MARCE są jakieś niedoskonałości, które wychodzą w trakcie użytkowania a nie testów przed produkcją seryjną. Między innymi po to są lifty później.



    Wymienili mi czujnik NA GWARANCJI - wszystko działa jak należy.




    No nie rozbrajaj mnie. Które auto nie ma ? i nie miało wcześniej? Mówisz o Bentleyu ? Który między kolejnymi warstwami lakieru bezbarwnego jest szlifowany i polerowany przez pracowników czy o jakiś "normalnych" samochodach ? Civic X polakierowany jest na bardzo wysokim poziomie.




    Nie zauważyłem ani u siebie ani u nikogo z forum.
    No to zdecydujcie sie. Ty mówisz że każde auto ma efekt skórki pomarańczy prócz takich ekskluzywnych marek jak bentley a auto Stach13 tego efektu jednak nie ma. To chyba da się polakierować bez tego efektu?
    A co do do spasowania to prosze bardzo wklejam fotki

    E67C01E7-F3B5-48C4-9285-0ACB36FFC616.jpg4707D6C0-07B1-40F8-AEAC-CFC2E602FEA9.jpg

    Comment


    • #17
      To aż niemożliwe. Może wcześniej coś przy tym kombinowali bo jakaś szkoda transportowa była. Przy odbiorze nie zauważyłeś?. Trochę się to rzuca w oczy. Ja bym zgłaszał żeby sprawdzili i poprawili.
      Last edited by maku123; 24-04-2020, 19:42.

      Comment


      • #18
        Każde ma, ekskluzywne marki również poza wyjątkami. Nie wiem z jakich napraw blacharskich korzystałeś ale raczej garażowych bo profesjonalna naprawa nie polega tylko na dobraniu odcienia itd. ale również na dobraniu struktury lakieru o której właśnie mówisz bo różni się ona między poszczególnymi markami ale każda marka ma. A jak odebrałeś auto z naprawy blacharskiej z gładkim lakierem to świadczy tylko o jakości tej naprawy a raczej pseudo naprawy.
        Auto Stacha również ma bo taka jest technologia i specyfikacja lakierów bezbarwnych.

        Spasowanie hmmm? sam bym odkręcił jedną śrubkę i wyrównał sobie ten zderzak. Faktycznie mógłby być lepiej spasowany w twoim egzemplarzu.

        Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
        Last edited by Paluch; 24-04-2020, 19:48.

        Comment


        • #19
          Trochę nie na temat się zrobiło. Ale odnośnie spasowania to oglądałem wiele civiców w salonie i praktycznie wszędzie nie ma idealnie równo spasowań. Zderzak już mi poprawiało aso i jest jak jest. Podobno lepiej sie nie da. Na dodatek widać na śrubach od zderzaka że im klucz „zjeżdżał” ze śrub bo mam lekko obrobion.
          85E7C3B8-0088-433F-9FD9-85BE443FE42E.jpg

          Comment


          • #20
            Zamieszczone przez Paluch Zobacz posta
            Auto Stacha również ma bo taka jest technologia i specyfikacja lakierów bezbarwnych
            Nie siedzę w temacie, ale jak mora występuje bo wynika to z technologii to występuje w stopniu delikatnym nie rzucającym się w oczy. Chyba że na siłę chcemy ją wypatrywać np. w słoneczne dni. Jeśli jest coś spaprane co nas drażni bo jest za grubo bezbarwnego i chcielibyśmy to poprawić to wynikło by to z wady produkcyjnej w fabryce, np. słabego ciśnienia w dyszy lakierniczej, dużej wilgotności i tym podobnych rzeczy o co trudno posądzać nowoczesną lakiernię Hondy. Nie znam się ,więc mnie popraw jak jestem w błędzie.
            Paluch, może przenieś to we właściwe miejsce bo to nie ten wątek
            Last edited by Stach13; 24-04-2020, 21:06.

            Comment


            • #21
              Ale masz morke bo każde auto ma i tu jest wszystko prawidłowo. Użytkownik Fireblade rozpętał wojnę o prawidłowo położony lakier. Tu nie ma o czym dyskutować ani czego prostować i wyjaśniać. Tak ma być. A skoro Fireblade nie widzi struktury lakieru na innych autach to jego problem a nie nasz. A tobie chyba na PW trochę o strukturze pisałem z tego co pamiętam.

              Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

              Comment


              • #22
                Tak, pamiętam. Wszystko jasne. Dzięki

                Comment


                • #23
                  Zamieszczone przez Paluch Zobacz posta
                  Ale masz morke bo każde auto ma i tu jest wszystko prawidłowo. Użytkownik Fireblade rozpętał wojnę o prawidłowo położony lakier. Tu nie ma o czym dyskutować ani czego prostować i wyjaśniać. Tak ma być. A skoro Fireblade nie widzi struktury lakieru na innych autach to jego problem a nie nasz. A tobie chyba na PW trochę o strukturze pisałem z tego co pamiętam.

                  Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
                  Nie zgodzę się. Do pewnego stopnia jest jak najbardziej tolerancja. Ale tak dla przykładu. Stoję z kumplem na parkingu gdzie było ze 100 aut i czerwony civic comfort między nimi. Kumpel mówi patrz jaki ma lakier. I faktycznie skórka pomarańczowa jak na żadnym innym aucie na tym parkingu. Później będąc w salonie zwróciłem na to uwagę i dużo aut miało ten efekt. Wcześniej tego nie zauważałem.
                  Kiedyś dawno temu miałem skode felicje kolor zielony. Tam tego prawie w ogóle nie było widać. Generalnie różne auta oglądałem i miałem i takie coś jest rzadko spotykane. Sorry ale chyba civic powinien mieć lepiej wykonany lakier niż stara felicja. Nie ma co tego usprawiedliwiać że to normalne. Jakość coraz bardziej spada a my to akceptujemy i mówimy że to tak ma być. Tymczasem ciapaki w uk pracują przy hondzie i mają już wywalone na jakość, boni tak niedługo fabrykę tam zamkną. To co im zależy ?

                  Comment


                  • #24
                    Na moim nie ma efektu skóry pomarańcza, pomimo tego że jest czerwony, zderzaki dobrze spasowane ale to pewnie dlatego że jak ciapaki jak ich nazwałeś składali mój samochód w 2017 roku a wtedy jeszcze nikt nie mówił o zamknięciu fabryki. Twoja stara Skoda była malowana 20 lat temu a wtedy lakiery miały inny skład zupełnie inny niż dzisiaj i były dużo wytrzymalsze niż dzisiaj

                    Comment


                    • #25
                      Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
                      No to zdecydujcie sie. Ty mówisz że każde auto ma efekt skórki pomarańczy prócz takich ekskluzywnych marek jak bentley a auto Stach13 tego efektu jednak nie ma. To chyba da się polakierować bez tego efektu?
                      A co do do spasowania to prosze bardzo wklejam fotki

                      [ATTACH=CONFIG]52348[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]52347[/ATTACH]
                      Tutaj muszę przyznać Ci rację żę oglądajac 5 d (ostatecznie kupiłem sedana) zwracałałem uwage hadlowcom w salonie,właśnie na jakośc spasowania zdrerzaka tylnego względem błotników i co egzemplarz to inaczej.
                      U Ciebie akurat z tej jednej strony to marnie wygląda
                      Odpowiedź handlowca-nie wpływa to na awaryjnośc naszej marki
                      Podjedź do pierwszego lepszego ASO które ma własną lub wspólpracującą blacharnię i w 5 minut Ci to poprawią i przestanie Cię zalewać zółć
                      Co do śruby w której masz ślady obsunięcia sie torxa to dramat

                      Comment


                      • #26
                        Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                        ..ojesssssu. no i po tym wpisie odpadła mi z rankingu w przedbiegach Insignia, bez kitu Insignia mi się podoba i jest powodem westchnień (po cichu w przyszłości).
                        Powiem tak, piszcie o HC o tych "świerszczach" ale nie wymieniajcie z czego się przesiadacie, bo wychodzi mi na to że nie będę miał nic do kupienia ... i znowu zostanie Honda. No tak miałem 4 razy z rzędu.. no ja też chciałbym czymś innym... a nie tylko honda i honda. (no teraz jest mała zmiana ale to się nie liczy).

                        (przepraszam to jest O.T w tym temacie, jak coś to usunę.)
                        Ekonomia behawiorlana opisuje takie zachowania :P Genralnie my wszyscy to znaczy ludzie mamy tendencję do powielania poprzednich wyborów. Kupno nowej fury pod tym względem nie różni się od wyboru szafki na siłowni. Najchętniej wybierzesz którą już znasz bo wybrałeś ją wcześniej.

                        Myślę też że takie niedoróbki i niespasowanie to powinny wyjść od razu przy przy odbiorze auta. Ja rozumiem że bomba emocji przy odbiorze i ciężko zauważyć, dlatego lepiej wziąć kogoś kto zachowa spokój i pomoże sprawdzić. Szkoda ze kontrola jakości w fabryce puszcza takie buble. To nie Dacia przecież. A lakier na autach "japońskich" zawsze był cieńszy niż u europejskiej konkurencji, co nie tłumaczy z niczego fabryki.



                        Nie pisz posta pod postem. Masz 12 godzin na edycję poprzedniego
                        Last edited by Paluch; 25-04-2020, 22:14.

                        Comment


                        • #27
                          Zamieszczone przez Mateusz_Wrocław
                          A lakier na autach "japońskich" zawsze był cieńszy niż u europejskiej konkurencji, to może tłumaczyć efekt pomarańczowej skórki
                          Tak mówisz? To wskaż mi auto europejskie które ma nowe powyżej 120 mikronów teraz. Bo nasze Hondy tyle mają. Morka jest NA KAŻDYM fabrycznym samochodzie prócz wyjątków. A że na jednym kolorze bardziej widoczna niż na drugim... Hmmm od ludzi którzy w tym nie siedzą słyszy się, że białe i srebrne się nie rysują. Myślisz że to prawda?

                          Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                          Comment


                          • #28
                            przepraszam, myslałem że posty same się połączą. Nie powiem Ci teraz z pamięci ale jak jezdziłem oglądać samochody to zawsze auta japońskie porównywalnie miały mniej lakieru, szczególnie w takich mniej oczywistych miejscach jak progi boki drzwi etc.
                            Co do morki to myślę że też może być tego pokłosie - wad w nakładaniu, złej grubości poszczególnych warstw etc. Swoją drogą to nie wiedziałem że to określenie jest dalej w użyciu bo słyszałem je tylko w odniesieniu do "napraw" lakierniczych dużego fiata

                            Tak, białe a najbardziej srebrne "mniej" się rysują, przynajmniej takie sprawiają wrażenie. Najgorzej za to jest na czarnym lakierze, auto po jednym dniu wydaje sie masakrycznie brudne a i każda rysa mnie irytuje bo mimowolnie zauważam jak patrze na auto
                            Last edited by Mateusz_Wrocław; 25-04-2020, 22:38.

                            Comment


                            • #29
                              Zamieszczone przez Mateusz_Wrocław Zobacz posta
                              Co do morki to myślę że też może być tego pokłosie - wad w nakładaniu, złej grubości poszczególnych warstw etc.
                              Błądzisz.


                              Zamieszczone przez Mateusz_Wrocław Zobacz posta
                              Tak, białe a najbardziej srebrne "mniej" się rysują, przynajmniej takie sprawiają wrażenie.
                              To było podchwytliwe pytanie. słowo "wrażenie" to słowo klucz.

                              Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                              Comment

                              Working...
                              X