Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wysoki przebieg w FN2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wysoki przebieg w FN2

    Cześć, zastanawiam się nad kupnem FN2, dużo samochodów ma przebiegi w okolicach 300tyś km. Z racji tego, że nikt tym autem po bułki raczej nie jeździł to, R'ka z 300tyś przebiegu będzie inaczej zużyta jak zwykły Civic z 1.8.

    Moje pytanie brzmi czy bać się takiego przebiegu? Szykować się na remont pieca czy może pociągnie drugie tyle? A może jest tu ktoś kto miał/ma FN2 przez wiele tysięcy kilometrów i dociągnął do 3 z przodu, albo ktoś może serwisuje dużo R'ek ? I się szczerze podzieli co się psuło i czy takie auto dalej jest względnie bezawaryjne czy w trasę trzeba jechać z bańką oleju i dobrym assistance

  • #2
    Zwykły silnik 1.8 r18a2 robi na dobrym serwicie 500tys.... wiec dlaczego niby rka miala by tyle nie zrobic ... oczywiscie wszystko zalezne jak było serwisowane itp

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez Mati87 Zobacz posta
      wiec dlaczego niby rka miala by tyle nie zrobic
      Większość osób R18 jeździ spokojnie do 4000 rpm, a K20 zapewne widziało częściej odcine niż obroty poniżej 4000 Więcej obrotów jest równe większemu zużyciu silnika bo silnik robi więcej suwów pracy. Dlatego jestem ciekaw doświadczeń użytkowników, którzy katują swoje K20 od 300 tyś km.

      Comment


      • #4
        Nie tak dawno omawiany był podobny temat :

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez mefiubaranek Zobacz posta
          Cześć, zastanawiam się nad kupnem FN2, dużo samochodów ma przebiegi w okolicach 300tyś km. Z racji tego, że nikt tym autem po bułki raczej nie jeździł to, R'ka z 300tyś przebiegu będzie inaczej zużyta jak zwykły Civic z 1.8.
          Niestety każde auto z przebiegiem 300tys.km. ma już coś za uszami.. tutaj nie tylko silnik może być zużyty, jest jeszcze skrzynia, sprzęgło, półosie, zawieszenie, amortyzatory, przekładnia.. kwestia tego co było np. w aucie do tego przebiegu robione, naprawiane.. możesz trafić na model w którym np. część elementów była już wymieniona, a możesz trafić, na takie które jeździ już na granicy wyeksploatowania wszystkiego... Powinieneś bardziej patrzeć na cenę, np. kupując takie z przebiegiem 300tys.km, musisz mieć wkalkulowane, że możesz w najbliższym czasie wsadzić w niego np. 10-15tys.pln w naprawę.. jeżeli godzisz się z tym, to kupujesz, a jeśli nie, bo wyjdzie za drogo i nieopłacalnie, to odpuszczasz...
          Moja łódka Civic..
          Mój "klekocik" Ceed..
          New... "Japończyk" e:Hev 2.0
          Coś na temat olejów..

          Comment


          • #6
            Do powyższej wypowiedzi - zgadzając się w pełni - dodam, że przy takim zakupie najgorzej trafić na auto obsługiwane przez użytkowania typu: "Panie ja zrobiłem 100tys. km i nic do auta nie dołożyłem. Bezawaryjne. Niezawodne." .... i przydziadowane na serwisie co się odbije zaraz po zakupie bo poprzednik wycisnął z auta co się da jak cytrynę.
            Druga sprawa - takie auto TRZEBA - kupić taniej. Bo jeszcze taniej je będzie trzeba sprzedać i może dołożyć na wspomniany serwis. O ile ludzie powoli się przyzwyczaili do przebiegów okolic 200tys. km o tyle magiczna 3 czy 4 z przodu poważnie zmniejsza liczbę chętnych do zakupu...
            Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
            Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

            Comment


            • #7
              ...no nie da się... po prostu, nie da się takim autem jak R, jeździć normalnie. Natomiast jeśli jest taki przebieg no to musi być niższa cena, to jedno i musi być cały pakiet faktur na rzeczy które robiono. Nie kupiłbym takiego auta jeśli jest tylko dowód rejestracyjny i słowo mówione że "wszystko jest git".
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #8
                Ja kupiłem R-ke co prawda model niżej z przebiegiem 120 tyś.km od pierwszego właściciela z polskiego salonu i tak jak pisze LCFR gość nic do auta nie dołożył, natomiast ja po zakupie musiałem zrobić wszystko poza silnikiem. Zawieszenie komplet, poduszki silnika, hamulce itd. Nie jest powiedziane że R-ka z takim przebiegiem będzie zła, silniki K-serii są bardzo wytrzymałe i o ile ktoś regularnie zmieniał i pilnował oleju, zrobił rozrząd to bym się nie bał w tych silnikach takiego przebiegu, natomiast resztę osprzętu jak i rzeczy eksploatacyjnych powinno być już wymienione przy takim nalocie. Odpowiednio zweryfikować stan, najlepiej ze znajomym mechanikiem który już coś z tymi autami robił, ważne żeby zajrzeć również pod plastikowe osłony podwozia bo w tym modelu lubi się tam zagnieździć korozja
                Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

                Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
                sigpic

                Comment

                Working...
                X