Część
Mam od około miesiąca CIVIC coupe z 2007 roku - wersja USA.
Po zakupie zauważyłem, że nie świeci się kontrolka D - pomyślałem, że spalona ale po jakimś czasie raz się świeciła raz nie aż w końcu przestała całkiem
Ponieważ poprzedni właściciel nie zmieniał oleju w skrzynii a przebieg to 173k to zdecydowałem się go zmienić.
Po zmianie kontrolka D zaczęła się ponownie świecić ale po dłuższej jeździe - przestaje się palić lub np chwilowo mruga.
Nie wyskakuje żaden błąd - a przy sprawdzeniu przez ODB2 też nic się nie pojawiło.
Mam wrażenie (chociaż może to paranoja), że jak nie świeci się D to samochód jakby gorzej przyspiesza, no ale jak mocniej przycisnę sprzęgło to jedzie
Czy ktoś może wie czy nie święcące się kontrolką D może stanowić jakiś problem. Jeśli miga i wyskakuje Check Engine to powinien się pojawić błąd czujnika ciśnienia oleju ale się nie pojawił.
Nie kupiłem jeszcze czujnika ponieważ są niedostępne i można je zamówić tylko z Chin ale mam zamiar wymienić jeszcze filtr oleju w skrzynii bo akurat zamówiłem
Czy ktoś z posiadaczy automatów w silniki 1,8 miał może podobne objawy i zna rozwiązanie?
W ogóle jeździłem kiedyś sedanem 1,8 z 6 biegowym manualem i wg mnie miał trochę więcej werwy. Może tu winę ponosi sprzęgło?
Prośba o podpowiedź
Mam od około miesiąca CIVIC coupe z 2007 roku - wersja USA.
Po zakupie zauważyłem, że nie świeci się kontrolka D - pomyślałem, że spalona ale po jakimś czasie raz się świeciła raz nie aż w końcu przestała całkiem
Ponieważ poprzedni właściciel nie zmieniał oleju w skrzynii a przebieg to 173k to zdecydowałem się go zmienić.
Po zmianie kontrolka D zaczęła się ponownie świecić ale po dłuższej jeździe - przestaje się palić lub np chwilowo mruga.
Nie wyskakuje żaden błąd - a przy sprawdzeniu przez ODB2 też nic się nie pojawiło.
Mam wrażenie (chociaż może to paranoja), że jak nie świeci się D to samochód jakby gorzej przyspiesza, no ale jak mocniej przycisnę sprzęgło to jedzie
Czy ktoś może wie czy nie święcące się kontrolką D może stanowić jakiś problem. Jeśli miga i wyskakuje Check Engine to powinien się pojawić błąd czujnika ciśnienia oleju ale się nie pojawił.
Nie kupiłem jeszcze czujnika ponieważ są niedostępne i można je zamówić tylko z Chin ale mam zamiar wymienić jeszcze filtr oleju w skrzynii bo akurat zamówiłem
Czy ktoś z posiadaczy automatów w silniki 1,8 miał może podobne objawy i zna rozwiązanie?
W ogóle jeździłem kiedyś sedanem 1,8 z 6 biegowym manualem i wg mnie miał trochę więcej werwy. Może tu winę ponosi sprzęgło?
Prośba o podpowiedź