Witam forumowiczów i pytam czy ktoś ma wiedzę na temat zamontowanego na listwie wtryskowej tłumika ciśnienia paliwa. Książka podaje ,iż ciśnienie robocze tego tłumika to około 3 barów.
Posiadam taką listwę i chodzi o to czy ten tłumik to typowy zawór jednokierunkowy który utrzymuje stałe ciśnienie w listwie wtryskowej. Do tej listwy którą posiadam można ustami dmuchać jak i pociągnąć powietrze do siebie. Czy jest to prawidłowy objaw czy jest uszkodzony w/w zawór. Czy dopiero paliwo pod ciśnieniem spowoduje prawidłowe działanie zaworu.
Silnik D16V1.
Posiadam taką listwę i chodzi o to czy ten tłumik to typowy zawór jednokierunkowy który utrzymuje stałe ciśnienie w listwie wtryskowej. Do tej listwy którą posiadam można ustami dmuchać jak i pociągnąć powietrze do siebie. Czy jest to prawidłowy objaw czy jest uszkodzony w/w zawór. Czy dopiero paliwo pod ciśnieniem spowoduje prawidłowe działanie zaworu.
Silnik D16V1.