Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Przebieg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Przebieg

    Witam serdecznie.

    Mieliśmy już masę pytań o poziom spalania paliwa, ilość pobranego oleju. W postach mieliśmy porozrzucane stany liczników (przebieg) ale tak na dobrą sprawę, ciężko gdzieś wyszukać informacje skumulowane w jednym miejscu dotyczące liczby kilometrów jakie robią te auta.
    Ruszyło mi się myślenie w tym temacie, gdy moja Hanna przeskoczyła 200 k. Pytanie nasuwa się jedno : czy to dużo? czy to mało ? wcześniejsze generacje Hondy miały opinię takich, którymi można przelatać 300 k. a co z VIImką?
    Pochwalcie się swoimi przebiegami, może znajdzie się jakiś rekordzista który będzie stanowić punkt odniesienia dla innych.

    Ja na początek podam tak:

    rok prod 2003
    silnik 1,4
    przebieg 210 000 (i nadal jeździ)
    66
    poniżej 150 k
    0%
    24
    150 k - 200 k
    0%
    24
    powyżej 200 k
    0%
    18
    Honda Civic 1.4 66 kW / 90 KM 2003 HB 5D
    Przebieg 218 000 i stale rośnie...
    "Nawet porządne zapalniczki są na benzynę"

  • #2
    Może mnie nikt nie skarci za pisanie posta w tym temacie ale coś od siebie dodam.
    Teraz jeżdżę Civiciem 1,4 2002 i mam 140 tyś ale kiedyś miałem Concerto 1,6 z 1991 i sprzedałem je sprawne jak miało 360 tyś. To już nie lada wyczyn.

    Comment


    • #3
      Nie klikałem sondy bo nie wiem dokładnie ale domyślam się, że chodzi Ci tylko o VII gen.
      Ja mam VI gen 5D i póki co naśmigane niecałe 250 000.
      LIVE WELL • LOVE MUCH • LAUGH OFTEN
      sigpic

      Moja była Hanula... niestety ;(

      Comment


      • #4
        Post i ankieta kierowana jest głownie do posiadaczy aut z VII generacji, ale informacje dotyczące starszych modeli są również niezwykle cenne. Generalnie chciałem wyszukać miejsca, w którym znajduje się moje auto ... tzn czy bliżej jej do salonu czy złomowiska
        Honda Civic 1.4 66 kW / 90 KM 2003 HB 5D
        Przebieg 218 000 i stale rośnie...
        "Nawet porządne zapalniczki są na benzynę"

        Comment


        • #5
          VII 2005 rok obecnie troszke ponad 115 000 km, myśle, że jak dojde do 200tys i bedzie tak samo jezdzić to wcale mi to przeszkadzać nie bedzie

          Comment


          • #6
            Witam
            VII gen 1,4 2003 rok . 270 tys , trzecie sprzęgło i tarcze przód , drugie amortyzatory , w kolejce trzeci rozrząd . V gen sprzedany 312 tys .

            Comment


            • #7
              VII gen 1.4 2003 niecałe 79 tyś (78845) stan na dziś, prawie 100% oryginał, poza rozrządem, żarówkami i letnimi oponami ( zimowe jeszcze z salonu hondy)

              Comment


              • #8
                VII gen 1,6 2005r, 67tys przebiegu, malowana tylna klapa przez rdzę, partactwo aso( auto po wizycie w aso Kemag w Bielsku Białej wygląda jak przystanek, a przed miało tylko trochę rdzy przy listwie), szumiące łożyska w skrzyni biegów, tyrkoczący 3 bieg, rdza na podwoziu, rdza na blotniku lewym tylnym, i zaczątki rdzy na prawym, po wymianie klocków i tarcz tylnych bo klocki się zużyły a tarcze to rdza zjadła, skrzypi coś w przednim lewym zawieszeniu. Mam wrażenie że to auto wcześniej rdza zje albo się rozpadnie nim do 200 tys dobije.

                Comment


                • #9
                  2001 rok 1,6 i przebieg 175 tys. Poprzednio miałem V gen (jajko) i sprzedałem jak miała 300 tyś na liczniku ;-)

                  Comment


                  • #10
                    2002 rok 1,7 CTDI 268 tyś. km (w przyszłym roku dobije pewnie do 300)
                    w Polsce od przebiegu 150tyś km. Turbo i sprzęgło w Polsce nie ruszane
                    Last edited by jck; 14-02-2013, 14:59.

                    Comment


                    • #11
                      Prosze usunac moj post, z linkiem, auto linkowane juz sprzedane, fotka nieaktualna. A szkoda kurde, bo ludzie mieliby porownanie do tego badziewia co oszusci im proponuja, niejedno auto w Danii z przebiegiem 350 tys. wyglada o niebo lepiej i jezdzi lepiej, niz te sprowadzane z Niemiec i innnych Panstw. Wiekszosc tych aut, ,,kreconych,, na ok. 170tys. ma grubo ponad 300 i 400 tys. Przypomne ze ,,krecenie,, w Danii jest karane pierdlem, ale starych aut raczej nikt nie sprawdza.
                      Last edited by tutek; 09-04-2013, 17:53.

                      Comment


                      • #12
                        no i dobiłem do 300tyś km
                        DSC_0441.jpg

                        niestety zaczyna się już psuć .................

                        centralny zamek w tylnych drzwiach

                        Comment


                        • #13
                          Pięknie się prezentuje.
                          Zablokuj tylne drzwi i zapomnij o usterce.

                          Comment

                          Working...
                          X