Dzień dobry. To chyba mój pierwszy post tutaj, także proszę o wyrozumiałość i pomoc.
Wiem, że jeszcze parę lat temu było wielu ludzi, którzy zajmowali się swapowaniem silników w VI generacji. Dzisiaj już coraz bardziej odchodzi to w przeszłość wraz z Haniami rozpadającymi się w rudy pył niczym za pstryknięciem Thanosa... W związku z tym mam problem. Potrzebuję informacji o kimś, kto jeszcze się tym zajmuje. Sama wymiana silnika nie będzie dla mnie problemem. Chodzi mi o instalację elektryczną, a konkretnie przejście na OBD1. Posiadam HB z 1995 z silnikiem D14A4 (modzone - dolot, przepustnica i kolektor od D16Z6, wycięcie krokowca, większe wtryski, itd - ktoś tu kiedyś opisywał ten mod. Nie ja robiłem. Taki zakupiłem.) i chcę włożyć D16Y3. Skompletowałem już aparat zapłonowy P1K, komputer oraz wiązkę D16Y3.
Czy ktoś z Państwa posiada informację, gdzie można zamówić wykonanie przejściówki i stworzenie wiązki łączącej te dwa światy?
Z góry dziękuję.
Wiem, że jeszcze parę lat temu było wielu ludzi, którzy zajmowali się swapowaniem silników w VI generacji. Dzisiaj już coraz bardziej odchodzi to w przeszłość wraz z Haniami rozpadającymi się w rudy pył niczym za pstryknięciem Thanosa... W związku z tym mam problem. Potrzebuję informacji o kimś, kto jeszcze się tym zajmuje. Sama wymiana silnika nie będzie dla mnie problemem. Chodzi mi o instalację elektryczną, a konkretnie przejście na OBD1. Posiadam HB z 1995 z silnikiem D14A4 (modzone - dolot, przepustnica i kolektor od D16Z6, wycięcie krokowca, większe wtryski, itd - ktoś tu kiedyś opisywał ten mod. Nie ja robiłem. Taki zakupiłem.) i chcę włożyć D16Y3. Skompletowałem już aparat zapłonowy P1K, komputer oraz wiązkę D16Y3.
Czy ktoś z Państwa posiada informację, gdzie można zamówić wykonanie przejściówki i stworzenie wiązki łączącej te dwa światy?
Z góry dziękuję.