witam.
przy jezdzie bez AC system hybrydowy zachowuje sie stabilnie i wlasciciwie.
ullad wspomaga jazde, i laduje baterie.
poziom naladowania pelny lub jeden, czy dwa kwadraciki ponizej max (ale doladuje).
jednak po wlaczeniu klimatyzacji i przejechaniu 500 m poziom naladowania spada
do dwóch (czasem nawet jednego) kwadracika.
po chwili zaczyna wstawac i zwieksza sie poziom,
ale wtedy aby naladowac do maxa zabiera duzo czasu.
probowalem testowac (po amerykansku).
zrzucilem - w akumulatorze 12v.
po chwii sam sie doladowal.
civic IMA 2008. przebieg ok 200 tys km.
przy jezdzie bez AC system hybrydowy zachowuje sie stabilnie i wlasciciwie.
ullad wspomaga jazde, i laduje baterie.
poziom naladowania pelny lub jeden, czy dwa kwadraciki ponizej max (ale doladuje).
jednak po wlaczeniu klimatyzacji i przejechaniu 500 m poziom naladowania spada
do dwóch (czasem nawet jednego) kwadracika.
po chwili zaczyna wstawac i zwieksza sie poziom,
ale wtedy aby naladowac do maxa zabiera duzo czasu.
probowalem testowac (po amerykansku).
zrzucilem - w akumulatorze 12v.
po chwii sam sie doladowal.
civic IMA 2008. przebieg ok 200 tys km.